عدم حضور داوران در سالن مسابقات؛ ایجاد آرامش برای متسابقین
کد خبر: 4079013
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

عدم حضور داوران در سالن مسابقات؛ ایجاد آرامش برای متسابقین

متسابق رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن با اشاره به حضور داوران در اتاقی دور از متسابقین، گفت: دور بودن داور از متسابق، به شرکت کننده آرامش داده و او را از فضای سنگین داوری مسابقه دور کرده و این مهم به اجرا و تلاوت مطلوب‌تر متسابق کمک کرده و نقطه قوت این دوره از مسابقات است.

علی صحفی، متسابق رشته ترتیل چهل و پنجمین مسابقات سراسری قرآن کریمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن، علی صحفی، متسابق رشته ترتیل چهل و پنجمین مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی و مربی حفظ قرآن کریم برای هشتمین دوره است که در این مسابقات شرکت کرده که در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری مسابقات اظهار کرد: سطح کیفی مسابقات بالا بود و برخی از متسابقین از اساتید قرآنی و پیشکسوتان قرآنی بودند؛ داوران نیز از داوران کشوری و بین‌المللی بودند و رقابت بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: بنده به واسطه مربیگری در رشته حفظ قرآن، با ترتیل مأنوس هستم و به‌صورت حرفه‌ای 15 سال است که در زمینه ترتیل نیز فعالیت دارم.

متسابق رشته ترتیل مسابقات سراسری قرآن با اشاره به حضور داوران در اتاقی دور از متسابقین، افزود: دور بودن داور از متسابق، به شرکت کننده آرامش داده و او را از فضای سنگین داوری و مسابقه دور کرده و این مهم به اجرا و تلاوت مطلوب تر متسابق کمک می کند و این نقطه قوت این دوره از مسابقات است.

این مربی حفظ قرآن کریم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مهم ترین نکته در فعالیت‌های قرآنی اهمیت دادن به نهاد خانواده است، بیان کرد: هر چقدر ما بتوانیم خانواده‌های قرآنی داشته باشیم شاهد حضور افراد قرآنی بیشتر در جامعه هستیم و به مطالبه رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت ده میلیونی حافظ قرآن کریم نزدیک می‌شویم.

صحفی گفت: خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را با تشویق و ترغیب به قرآن نزدیک کنند که متولیان امور قرآنی مانند اداره اوقاف، اداره تبلیغات، اداره ارشاد و سایر ارگان‌ها نیز باید کنار خانواده‌ها به قرآنی شدن افراد و جامعه با مسجد محوری و برنامه‌های مسجدی کمک کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha