عدم حضور داوران در سالن مسابقه تاثیری در ارائه متسابقان ندارد
کد خبر: 4079148
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

عدم حضور داوران در سالن مسابقه تاثیری در ارائه متسابقان ندارد

متسابق رشته حفظ گفت: عدم حضور داوران در فضای مسابقه از نظر من تاثیر بسزایی در ارائه متسابقان ندارد البته شاید برای برخی سبب کاهش استرس باشد اما برای من فرقی نداشت.

فاطمه طبرسی، متسابق رشته حفظ ۱۰ جز قرآن کریمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن، فاطمه طبسی، متسابق رشته ۱۰ جز قرآن کریم، اظهار کرد: حدود هشت سال است که حفظ را شروع کردم و هیچ سختی خاصی در این مسیر نداشتم چون وقتی آدم به چیزی علاقه داشته باشد و در آن موضوع هدفی را برای خود ترسیم می‌کند سختی‌های آن نیز برایش شیرین می‌شود.

وی که برای اولین‌بار در این دوره مسابقات حضور یافته گفت: عدم حضور داوران در فضای مسابقه از نظر من تاثیر بسزایی در ارائه متسابقان ندارد البته شاید برای برخی سبب کاهش استرس باشد ولی انعکاس صدای خودمان پس از خوانش سبب کاهش تمرکز بود که تصور می‌کردم اشتباه می‌خوانم.

متسابق رشته حفظ ۲۰ جزء در خصوص آینده خویش در عرصه قرآنی، بیان کرد: در این مسیر قرآنی هدفی جز حفظ کل قرآن کریم و تثبیت آن ندارم که این برای من بهترین موفقیت است.

وی افزود: اینکه آیات قرآن را بدون غلط بتوانم بخوانم و در مسابقات شرکت کنم برایم بسیار اهمیت دارد که در این زمینه نیاز به درس گرفتن از محضر اساتید قرآنی دارم.

طبسی تصریح کرد: قرآن سراسر برکت است و بیشترین تاثیری که در زندگی من داشته در خصوص توکل بوده است چرا که حضور خدا را بیشتر احساس می‌کنم و دیگر هیچ ترسی ندارم و به دیگران هم توصیه می‌کنم در روزمرگی‌های زندگی با وجود حضور خدا هرگونه ترس را از خود دور کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha