برگزاری مسابقات استانی قرآن باعث پویایی رقابت‌ها می‌شود
کد خبر: 4078969
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

برگزاری مسابقات استانی قرآن باعث پویایی رقابت‌ها می‌شود

متسابق رشته اذان مرحله استانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن گفت: برگزاری مسابقات به صورت استانی باعث نشاط و سرزندگی رقابت‌ها و پویاتر شدن مسابقات می‌شود.

حسین یوسفی، متسابق رشته اذانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری چهل‌ و پنحمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی، حسین یوسفی، متسابق رشته اذان مرحله استانی این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم طی سخنانی بیان کرد: بنده ۳۹ سال سن دارم و از سن ۱۳ سالگی در رشته اذان و نواهای قرآنی فعالیت دارم و چون کودکی و نوجوانی من با مسجد و فعالیت‌های مسجدی عجین بود، باعث شد به این سمت سوق پیدا کنم.

وی در رابطه با سطح کیفی مسابقات گفت: سطح مسابقات و شرکت‌کنندگان خوب بوده و بحث اطلاع‌رسانی هم از طریق سایت، پیامک و فضای مجازی انجام شده بوده که راضی‌کننده بوده، ضمن اینکه امیدوار هستیم از این دست مسابقات بیش‌تر برگزار شود.

یوسفی در رابطه با برگزاری مسابقات به صورت ضبطی و تجمیعی اظهار کرد: به نظر بنده اگر مسابقات به صورت استانی و با حضور داوران برگزار می‌شد بهتر بود، اینکه شرکت‌کنندگان خود را در شرایط مسابقه حس ‌کنند باعث نشاط و سرزندگی رقابت‌ها می‌شود و شاهد رقابت زنده‌تر و پویاتر خواهیم بود.

متسابق رشته اذان گفت: برکت قرآن از کودکی که ما در این مسیر بودیم و در کلاس‌های قرآنی شرکت می‌کردیم، همواره در زندگی ما حس شده و در حال حاضر نیز فرزندانم با مراسم مذهبی و قرآن انس دارند و من آن را مدیون انس خود با قرآن و اذان هستم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha