اطلاع‌رسانی منظم اوقاف برای مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4079018
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

اطلاع‌رسانی منظم اوقاف برای مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن

شرکت‌کننده حفظ 20 جزء قرآن کریم مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن با اشاره به اطلاع‌رسانی منظم و به هنگام برای مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، گفت: افزایش کیفیت و کمیت سطح مسابقات قرآن کریم همواره دغدغه مسئولان قرآنی اوقاف بوده لذا مسابقات قرآنی حتی در مرحله استانی نیز در قم با کیفیت بالایی برگزار می‌شود.

حمیدرضا صافی شرکت‌کننده حفظ 20 جزء قرآن کریمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن، حمیدرضا صافی، شرکت‌کننده حفظ 20 جزء این مرحله از مسابقات بیان کرد: حفظ قرآن کریم را از 9 سال گذشته در مرکز قران و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) آغاز کردم و امسال برای چهارمین بار در مسابقات قرآن اوقاف شرکت کردم.

وی با بیان اینکه سطح بالای این دوره از مسابقات اوقاف، شرکت‌کنندگان را قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کند، اظهار کرد: افزایش سطح کیفیت مسابقات قرآن و حضور قوی‌تر متسابقین در هر سال، رقابت بین شرکت‌کنندگان سخت‌تر می‌کند.

صافی با اشاره به اینکه سه پیش رتبه اول مسابقات قرآن اوقاف قم را کسب کردم، افزود: رقابت رد رشته حفظ 20 جزء این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر بود و علت اصلی آن، سطح بالای داوری و دقت نظر ویژه آنان به جزئیات اجرای شرکت‌کنندگان بود.

وی با بیان اینکه جدا بودن فضای اجرای متسابقین و داوران از نقاط مثبت این دوره از مسابقات به شمار می‌رود، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته مسابقات قرآن، حضور داوران به ویژه چهره‌های مطرح کشوری و بین‌المللی سبب افزایش اضطراب متسابقین می‌شد اما امسال و با توجه به عدم ارتباط چهره به چهره داوران و شرکت‌کنندگان هنگام اجرای برنامه، اضطراب شرکت‌کنندگان به حداقل رسید.

صافی با اشاره به اطلاع‌رسانی گسترده و به هنگام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، گفت: افزایش کیفیت و کمیت سطح مسابقات قرآن کریم همواره دغدغه مسئولان قرآنی اوقاف بوده و هست و لذا مسابقات قرآنی حتی در مرحله استانی نیز در قم با کیفیت بالایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha