برگزاری هفتمین جلسه ستاد اجرایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 4157508
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

برگزاری هفتمین جلسه ستاد اجرایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان

هفتمین جلسه ستاد اجرایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد.

برگزاری هفتمین جلسه ستاد اجرایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان

به گزارش ایکنا، هفتمین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور روز گذشته اول مردادماه در مدیریت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه هر کدام از مسئولان کمیته‌های مالی، تشریفات، استقبال و روابط عمومی و رسانه‌ سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری مطلوب جشنواره سی و هفتم ارائه کردند.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه گزارشی از روند اجرایی میزبانی دانشگاه فرهنگیان از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ارائه و در ادامه مشکلات و چالش‌های موجود برای برگزاری بهتر جشنواره به بحث گذاشته شد و راهکارهای لازم برای رفع آنها مورد بحث و بررسی اعضای این ستاد قرار گرفت.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمود اصغری، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی و رئیس ستاد اجرایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده برای برگزاری مطلوب این جشنواره، بر لزوم هماهنگی بیشتر مسئولان کمیته‌ها تأکید کرد.

یادآور می‌شود سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور طی روزهای 15 تا 19 مردادماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

در این جشنواره برگزیدگان قرآنی دستگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علوم قرآن و حدیث، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی و کاربردی حضور داشتند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha