دومین جلسه ستاد جشنواره ملی قرآن دانشجویان برگزار می‌شود
کد خبر: 4150353
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

دومین جلسه ستاد جشنواره ملی قرآن دانشجویان برگزار می‌شود

دومین جلسه ستاد عالی سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ششم تیرماه با حضور مسئولان دستگاه‌های دانشگاهی کشور برگزاری می‌شود.

برگزاری دومین جلسه ستاد برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان

به گزارش ایکنا، دومین جلسه ستاد عالی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سه‌شنبه، ششم تیرماه در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

در این جلسه علاوه بر حضور سعید غیاثی‌ندوشن، سرپرست دانشگاه فرهنگیان و رئیس ستاد عالی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، نمایندگان دستگاه‌های دانشگاهی کشورمان نیز حضور خواهند داشت. 

همچنین مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی به عنوان میزبان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در جلسه حضور داشته و به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای اجرای مطلوب جشنواره خواهند پرداخت.

رونمایی از پوستر سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بخش دیگری از برنامه‌های این نشست است.

یادآور می‌شود جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور مردادماه امسال به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود. در این جشنواره علاوه بر متسابقین بخش آوایی، بخش‌های معارفی، هنری، فناوری، پژوهشی، مقاله نویسی و ... نیز حضور خواهند داشت.

متسابقین این جشنواره در 10 بخش و ۴۰ رشته از هشت دستگاه دانشگاهی شامل وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از ابتکارات جهاددانشگاهی بوده و تا دوره بیست و چهارم به میزبانی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می‌شد. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha