بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها در اجرای جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 4154225
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
رضامراد صحرایی بیان کرد:

بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها در اجرای جشنواره ملی قرآن دانشجویان

وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد عالی سی‌وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن دانشجویان با اشاره به اینکه در دانشگاه فرهنگیان هر معلم یک مربی قرآن است، گفت: همه ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش باید برای این جشنواره فعال شوند.

فعال شدن تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان

به گزارش ایکنا، جلسه ستاد عالی سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان عصر روز گذشته 19 تیرماه با حضور اعضای این ستاد و به منظور بررسی آخرین تمهیدات برای برگزاری مطلوب این جشنواره، برپا شد.

بر اساس این گزارش در بخشی از این جلسه رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در سخنانی میزبانی و خادمی قرآن کریم را به مردم ارومیه تبریک گفت و افزود: همکاران ما در دانشگاه فرهنگیان به صورتی خلاقانه وارد این جشنواره مقدس شدند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه فرهنگیان هر معلم یک مربی قرآن است، بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان، در ایام برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشجویان میزبان نزدیک به ۱۳۰۰ دانشجوی عزیز قرآنی از سراسر کشور است که کار بزرگی است.

صحرایی با اشاره به پیگیری اخبار جشنواره به هنگام حضورش در حج تمتع تصریح کرد: همه ظرفیت‌های دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش باید برای این جشنواره فعال شوند.

این جلسه با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی؛ مهدی عیسی‌زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی؛ انور حبیب‌زاده، نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی؛ سعید غیاثی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی مبشری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان؛ نبی‌الله احمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان؛ فاطمه‌سادات موسوی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان و حجت‌الاسلام اصغری، سرپرست مدیریت پردیس‌های آذربایجان غربی برگزار شد. 

یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و طی روزهای 15 تا 19 مردادماه در آذربایجان غربی برپا می‌شود.

این جشنواره با حضور برگزیدگان جشنواره‌های داخلی دستگاه‌هایی همچون وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی – کاربردی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha