آخرین خبرها از جشنواره ملی قرآن دانشجویان + عکس و فیلم
کد خبر: 4159995
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

آخرین خبرها از جشنواره ملی قرآن دانشجویان + عکس و فیلم

سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با برگزاری آخرین جلسات هماهنگی به روزهای آغازین خود نزدیک می‌شود تا 16 مردادماه شاهد رقابت 1380 دانشجوی قرآنی باشیم.

آخرین خبرها از جشنواره ملی قرآن دانشجویان + عکس و فیلم

به گزارش ایکنا، سی وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان از روز 16 مردادماه با مشارکت 1380 دانشجو در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در شهر ارومیه آغاز می‌شود و تا روزهای پایانی هفته آینده ادامه خواهد داشت. 

به فاصله کمتر از یک هفته تا شروع این رویداد ملی، برگزاری جلسات هماهنگی و پیش‌بینی اقدامات برای برگزاری مطلوب این جشنواره سرعت بیشتری به خود گرفته است. در آخرین اقدامات صورت گرفته، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود اصغری، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استان آذربایجان غربی برای آخرین هماهنگی‌ها به منظور تدارک رسانه‌ای جشنواره با ناصر حجازی‌فر، مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی، با اشاره به رویداد ملی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که مرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشنواره یک افتخار بزرگ برای استان آذربایجان غربی است که صدا و سیما با رسانه‌ای کردن این رویداد می‌تواند موجی از فضای معنوی را در میان عموم پخش کند.

امیر ایرانی، مسئول کمیته اجرایی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور نیز با بیان اهمیت حضور صدا و سیما در برگزاری این جشنواره، گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره وزرای محترم آموزش و پرورش، علوم و سایر مسئولان کشوری و استانی، حضور خواهند داشت. حضور صدا و سیما در جلوه‌گر شدن هر چه بهتر این مراسم کمک شایانی خواهد کرد. 

حجازی‌فر مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز با قدردانی از حضور مسئولان دانشگاه فرهنگیان، گفت: از مجموعه دانشگاه فرهنگیان که از طریق میزبانی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، استان را منور به نور هدایت قرآنی کردند، قدردانی می‌کنم. قطعاً برگزاری چنین جشنواره‌هایی با وجود اهانت‌ها به ساحت مقدس قرآن در کشورهای غربی مشت محکمی بر دهان خاطیان خواهد بود. صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی آماده هرگونه همکاری در برگزاری این رویداد ملی است. 

همچنین در خبر دیگری از این جشنواره، دبیر اجرایی و مسئولین کمیته فنی سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی، محل اسکان و سالن‌های محل برگزاری جشنواره بازدید کردند.

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته استقبال این جشنواره از دیگر خبرهای مربوط به این رویداد ملی طی روزهای اخیر بود که با حضور، نایب رئیس، دبیر اجرایی و مسئولان کمیته استقبال جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در سالن جلسات پردیس علامه طباطبایی ارومیه تشکیل شد و طی آن آخرین تصمیمات در ارتباط با نحوه برگزاری و شرح وظایف اعضای کمیته گفت‌وگو و تبادل نظر شد. 

در این جلسه اعلام شد در چهار نقطه از شهر ارومیه شامل فرودگاه، راه آهن، پل شهید کلانتری و پایانه مسافربری مراسم استقبال از میهمانان و مسافران قرآنی برگزار می‌شود. 

 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha