پوستر سی‌وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن دانشجویان رونمایی شد + عکس
کد خبر: 4150606
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

پوستر سی‌وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن دانشجویان رونمایی شد + عکس

پوستر سی‌وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور طی مراسمی با حضور مسئولان قرآنی دستگاه‌های دانشگاهی رونمایی شد.

پوستر سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

به گزارش خبرنگار ایکنا، پوستر سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان صبح امروز ششم تیرماه طی مراسمی با حضور مسئولان و مدیران فرهنگی و قرآنی دستگاه‌های دانشگاهی کشور در دانشگاه فرهنگیان رونمایی شد.

رنگ غالب در این پوستر رنگ سورمه‌ای یک‌دست بوده و خطوط به کار رفته در آن نیز خطوط گرافیکی است که به نظر می‌رسد، الهام گرفته از خط محَقَّق باشد. در وسط این پوستر عبارت «سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان» که برخی حروف آن شکل متفاوت‌تری پیدا کرده است، در سه رنگ خودنمایی می‌کند. 

همچنین در این پوستر اطلاعاتی در مورد زمان و مکان برگزاری جشنواره و نیز بخش‌ها و دستگاه‌هایی که به نوعی درگیر برگزاری آن هستند، اطلاع‌رسانی شده است. 

سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور 15 تا 19 مردادماه امسال به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

در این جشنواره نفرات برگزیده در 9 بخش و 40 رشته از هشت دستگاه دانشگاهی شامل وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و دانشگاه جامع علمی - کاربردی حضور خواهند داشت.

این جشنواره از ابتکارات جهاددانشگاهی بوده و تا دوره بیست و چهارم به میزبانی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می‌شد.

پوستر سی وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن دانشجویان پوستر سی وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن دانشجویان

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha