اعلام اسامی نمایندگان وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 4149276
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

اعلام اسامی نمایندگان وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن دانشجویان

نمایندگان وزارت علوم در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد که بر اساس آن در مجموع 167 نفر در 9 بخش و 40 رشته به رقابت با نمایندگان سایر دستگاه‌های دانشگاهی می‌پردازند.

معرفی نمایندگان وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن دانشجویان + اسامی

به گزارش ایکنا، اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم پس از ابلاغیه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها در خصوص سهمیه دستگاه‌ها، اسامی راه‌یافتگان به سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت کشور دانشجویان کشور را اعلام کرد. 

این افراد شامل 167 شرکت‌کننده در 9 بخش و 40 رشته است که در ایام برگزاری جشنواره ملی به رقابت با نمایندگان سایر دستگاه‌های دانشگاهی می‌پردازند.

این افراد به عنوان نمایندگان وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن و عترت حضور خواهند یافت. بر اساس اعلام مسئولان اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم فهرست اعلام شده با نتایج اعلام شده در اختتامیه جشنواره سراسری این وزارتخانه در برخی رشته‌ها، تفاوت مختصری خواهد داشت.

سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور مردادماه امسال به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در ارومیه برگزار می‌شود.

این جشنواره که از ابتکارات جهاددانشگاهی است تا دوره بیست و چهارم به میزبانی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شد، اما از آن دوره به بعد میزبانی از این جشنواره به صورت چرخشی بین دستگاه‌های دانشگاهی توزیع شد.

این جشنواره با حضور قاریان، حافظان و سایر برگزیدگان قرآنی وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی – کاربردی برگزار می‌شود. 

اسامی نمایندگان دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم، راه‌یافته به سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha