تعیین تکلیف آخرین جزئیات جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 4152461
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

تعیین تکلیف آخرین جزئیات جشنواره ملی قرآن دانشجویان

دومین جلسه هماهنگی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور برگزار و طی آن آخرین جزئیات این رویداد ملی که به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می‌شود، تعیین شد.

تعیین تکلیف آخرین جزئیات جشنواره ملی قرآن دانشجویان در دومین جلسه هماهنگی

به گزارش ایکنا، دومین جلسه هماهنگی سی و هفتمین‌ جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور روز گذشته دوازدهم تیرماه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی برگزار شد.

در بخشی از این جلسه رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این جشنواره را یادآور شد و بر اجرای مصوبات جلسه پیشین تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور را محل نمایش عملکرد استان در حوزه قرآن عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری این جشنواره با تمام توان وارد شوند.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمود اصغری، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی و رئیس ستاد اجرایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن دانشجویان به ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده برای برگزاری مطلوب این جشنواره، بر لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها با دبیرخانه جشنواره تأکید کرد. 

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه هر کدام از اعضا به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده پرداختند. در بخش دیگری از این جلسه در مورد محل برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه و نیز محل برگزاری رقابت‌ها بحث و تبادل نظر شد.

در نهایت مقرر شد به هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مراسم افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره در سالن هزار نفری وحدت ارومیه برگزار شود. 

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه محل برگزاری مسابقات رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق نیز سالن اجتماعات فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه خواهد بود. 

همچنین در این جلسه بر پوشش خبری جشنواره از سوی صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و آماده کردن فضای استان از این طریق برای میزبانی از این رویداد ملی در عرصه فرهنگ تأکید شد. 

در این جلسه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی متعهد شد نقشه گردشگری کل استان و مرکز استان را به تعداد درخواستی در اختیار دبیرخانه دانشگاه فرهنگیان قرار دهد. همچنین مقرر شد فرمانداری ارومیه در ایام برگزاری جشنواره نظم ترافیکی و امنیت شرکت‌کنندگان در مسابقات را تأمین کند.

یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور 15 تا 19 مردادماه با حضور برگزیدگان هشت دستگاه دانشگاهی شامل وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم قرآنی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی – کاربردی این مسابقات به میزبانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی  ۱۵ الی۱۹ تیرماه در ارومیه برگزار می شود.

این جشنواره به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha