ثبت‌نام ۲۵ هزار نفر رشته در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 4191152
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد:

ثبت‌نام ۲۵ هزار نفر رشته در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از زمان آغاز فرایند ثبت‌نام دانشگاهیان علوم پزشکی در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا نهم دی‌ماه، حدود ۲۵ هزار نفررشته در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام ۲۵ هزار نفر در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا به نقل از مفدا(معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت) جواد باقری‌بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگویی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 25 هزار نفر در بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان در جشنواره بیشترین آمار ثبت شده تاکنون مربوط به بخش معارفی است و بیشترین افراد هم به ترتیب شامل کارکنان، دانشجویان و اساتید نظام سلامت بوده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ادوار مختلف جشنواره قرآن و عترت، تجربه‌های خوبی فراروی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت قرار داده است، افزود: جشنواره بیست و هشتم با دو رویکرد «تنوع‌پذیری» در رشته‌ها و «جامعیت‌پذیری» برنامه‌ریزی شده است. لذا با توجه به این دو ویژگی، جشنواره قرآن و عترت به هشت بخش و ۷۱ رشته ارتقا پیدا کرده است.

باقری با اشاره به اضافه شدن دو بخش رویداد معارفی و بین‌الملل به جشنواره بیست و هشتم ادامه داد: تاکنون تعداد هشت رویداد از بخش ویژه هفتگی با عنوان رویداد معارفی با مباحث و گفتمان‌های معرفتی در دسترس متسابقان قرار گرفته است.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: بخش بین‌الملل هم با توجه به ظرفیت دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نخستین بار به جشنواره قرآن و عترت اضافه شده و در آن بخش نیز ۱۵ رشته مختلف برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه خانواده وزارت بهداشت یک خانواده قرآنی است، گفت: با توجه به تجارب گذشته در سه حوزه اساتید، کارکنان و دانشجویان، استقبال خانواده نظام سلامت در ادوار گذشته جشنواره قرآن و عترت بسیار ویژه بوده و امسال نیز با جهد و تلاش خالصانه رؤسای ادارات و کارشناسان قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و حمایتی که مجموعه معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها از این جشنواره خواهند داشت، شاهد رشد خوبی به لحاظ کمی و کیفی خواهیم بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha