مسئول هماهنگی کمیته‌های نمایشگاه قرآن کریم منصوب شد
کد خبر: 3600695
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

مسئول هماهنگی کمیته‌های نمایشگاه قرآن کریم منصوب شد

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در حکمی «اسعد عبدی» را به ‌عنوان مدیر دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و مسئول هماهنگی کمیته‌های این دوره از نمایشگاه قرآن منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، رئیس نمایشگاه بین المللی قرآن، مدیر دبیرخانه شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی و مسئول هماهنگی کمیته های این دوره از نمایشگاه قرآن منصوب شد.
متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی به شرح زیر است:
«برادر گرامی جناب آقای اسعد عبدی
قرآن کریم یگانه معجزه جاودان الهی است که از مشکات الفاظ آن علی‌الدوام تجلیات انوار قدسی بر دل و جان انسان‌ها فرو‌ می‌بارد و لمعات آیات کریمه‌اش که از افق عزت و آسمان جلالت دمیده است، همواره منشأ پیدایش عظیم‌ترین تحولات معنوی و فکری و مبدأ ظهور خلاقیت‌های شگفت‌‌انگیزی گردیده‌ است.
با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند و توانمندی جنابعالی و اهمیت برگزاری مطلوب بزرگترین رویداد قر‌آنی کشور، به موجب این حکم شما را به ‌عنوان مدیر دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و مسئول هماهنگی کمیته‌های بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه مطالعه و تعامل با کارشناسان و صاحب‌نظران فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و استفاده از توان و ظرفیت‌ها با توجه به سیاست‌ها، اهداف و اصول حاکم بر نمایشگاه در ارائه برنامه‌های مصوب و اجرای موثر آن‌ها موفق باشید.
محمدرضا حشمتی
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
مطالب مرتبط
captcha