گزارش مالی نمایشگاه بین‌المللی قرآن سال 95 + جدول
کد خبر: 3545991
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

گزارش مالی نمایشگاه بین‌المللی قرآن سال 95 + جدول

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاونت قرآن و عترت با انتشار گزارش مالی نمایشگاه بین‌المللی قرآن در سال 95 از کاهش ٢٠ درصدی هرینه‌های نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر اشراقی، مدیر کمیته مالی و امور قراردادهای نمایشگاه ٢٤ اظهار کرد: گزارش عملیات مالی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن و کریم از طرف کمیته مالی و قراردادهای نمایشگاه قرآن کریم برای شفافیت در هزینه های نمایشگاه منتشر شد.

اشراقی گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تاریخ ٢٤ خردادماه تا ٨ تیرماه سال ٩٥ در مصلای امام خمینی( ره) با شعار «به سوی فهم قرآن» برگزار شد.

مشاور اجرایی معاون قرآن و عترت اظهار کرد: نمایشگاه ٢٤، با مساحتی بالای ٥٠ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی، به روی مشتاقان قرآن کریم از ساعت ١٨ تا ٢٣ باز بود.

اشراقی گفت: شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» در برنامه‌های کمیته‌های تخصصی مختلف به عنوان یکی از رویکردهای اصلی شورای سیاست گذاری نمایشگاه مطرح بود.

مشاور اجرایی معاون قرآن و عترت با عنوان این موضوع که هزینه های نمایشگاه امسال ٢٠ درصد نسبت به سال قبل با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و همچنین محیط نمایشگاهی و تورم سالیانه، کمتر شده است بر افزایش سطح کیفی فعالیت‌ها و عملکرهای کمیته‌های تخصصی تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ارائه عملکرد شفافیت مالی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌تواند گواه عملکرد مناسب معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برآوردن شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» باشد.

در جدول ذیل گزارش عملیات مالی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سال ١٣٩٥ به تفکیک آمده است:


گزارش مالی نمایشگاه بین‌المللی قرآن سال 95


captcha