جلسه هم‌اندیشی کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی نمایشگاه قرآن برگزار شد
کد خبر: 3590295
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

جلسه هم‌اندیشی کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی نمایشگاه قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین جلسه هم‌اندیشی کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی نمایشگاه قرآن برگزار و در آن بر استفاده از ظرفیت‌های تمامی سازمان‌ها و نهادهای دولتی، نقشه در نمایشگاه بیست و پنجم تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، دومین جلسه هم‌اندیشی کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی با رابطان و مسئولان قرآن و عترت سازمان‌ها و نهادهای دولتی روز یکشنبه، ٢٧ فروردین‌ماه در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حشمتی، رئیس دبیرخانه نمایشگاه بیست و پنجم، با بیان نکاتی اساسی در حوزه اجرایی این تعامل و همکاری بر لزوم تدوین طرح‌های متناسب با ظرفیت‌های هر نهاد و سازمان تأکید کرد.
وی در ادامه کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی نمایشگاه بیست و پنجم را به عنوان یکی از بخش‌های مهم و تأثیرگذار نمایشگاه عنوان کرد.
در ادامه این جلسه عباس نظری‌راد، مدیر کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی با تشکر از حضور پررنگ سازمان‌های گوناگون در جلسه‌های هم‌اندیشی نمایشگاه، نسبت به استفاده از تمام ظرفیت‌های این سازمان‌ها در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه سال جاری تأکید کرد.
وی نمایشگاه قرآن کریم را به عنوان ویترین سالیانه فعالیت‌های قرآنی کشور برشمرد و بر لزوم به نمایش درآوردن دستاوردها و تولیدات گوناگون نهادهای دولتی، در جهت تبلیغ و ترویج معارف الهی اشاره کرد.
در بخش دوم جلسه نیز هر یک از نمایندگان با بیان نکاتی نسبت به سازمان مطبوع خود بر لزوم تعامل سازنده و محتوایی مابین ستاد اجرایی نمایشگاه و سازمان‌ها تأکید کردند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از ساعت ١٧ تا ٢٤ در محل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) دایر خواهد بود.

مطالب مرتبط
captcha