فراخوان کمیته مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3592001
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

فراخوان کمیته مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مؤسسات واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت quranexpo.ir حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه طرح‌های توجیهی خود را در سامانه اینترنتی نمایشگاه بارگذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛ فراخوان کمیته مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با موضوع ثبت درخواست غرفه در سایت quranexpo.ir اعلام شد.
شرایط واگذاری غرفه با توجه به شاخص‌های عمومی عبارت از دارا بودن پروانه فعالیت معتبر و همچنین حداقل دو سال سابقه فعالیت مستمر قرآنی است 
شرایط واگذاری غرفه با توجه به شاخص‌های اجرایی(توانمندی مؤسسه) نیز شامل سابقه فعالیت در نمایشگاه قرآن کریم یا سایر نمایشگاه‌ها، داشتن کادر مدیریتی و اجرایی مجرب، تمکن مالی و اقتصادی مناسب است. 
همچنین شرایط واگذاری غرفه با توجه به شاخص‌های محتوایی عبارت از؛ داشتن طرح و ایده و برنامه با رعایت مواردی همچون محوریت قرآن و عترت در ارائه تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها، خلاقیت و جذابیت داشتن برنامه‌ها،  تدوین جدول زمانبندی و هزینه‌ای برنامه‌ها و تأاکید بر فهم و معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) است.
گفتنی است؛ مدیر مسئول مؤسسات دارای شرایط فوق الذکر با مراجعه به سایت http://quranexpo.farhang.gov.ir حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه طرح‌های توجیهی خود را در سامانه اینترنتی نمایشگاه بارگذاری می‌‌نمایند. پس از بررسی طرح‌ها توسط کمیته موسسات قرآنی مستقر در معاونت قرآن و عترت، از مؤسسات برگزیده جهت انجام تشریفات دریافت غرفه دعوت می‎شود.
مطالب مرتبط
captcha