احتمال تجلیل از خادمان قرآن سال گذشته و امسال در یک مراسم
کد خبر: 3588984
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

احتمال تجلیل از خادمان قرآن سال گذشته و امسال در یک مراسم

با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عدم اعلام زمان از سوی دفتر ریاست جمهوری برای برپایی مراسم تجلیل از خادمان قرآن سال 1395، به نظر می‌رسد خادمان قرآن سال گذشته و امسال در یک مراسم معرفی و تجلیل شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فارس نوشت: سال گذشته مراسم تجلیل از خادمان قرآن نه تنها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بلکه تا پایان سال هم برگزار نشد.
مهم‌ترین دلیل عدم برپایی این همایش ابتدا نبود امنیت لازم برای حضور رئیس جمهور در مصلی (محل برپایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن) و پس از آن مشغله کاری روحانی بود.
با وجود رایزنی‌ها و تلاش‌های مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد و حتی شخص وزیر ارشاد همایش تجلیل از خادمان قرآن سال گذشته برپا نشد و عدم برگزاری این مراسم در کارنامه معاونت قرآن و عترت ارشاد دولت یازدهم نقش بست.
عباس نظری‌راد مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به آمادگی برای برپایی همایش تجلیل از خادمان قرآن اظهار داشت: ما سال گذشته آماده برپایی این مراسم بودیم اما با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم با حضور رئیس جمهور، سال گذشته نتوانستیم از خادمان قرآن تجلیل کنیم.
وی با بیان اینکه ما همچنان منتظر اعلام وقت از سوی دفتر ریاست جمهوری هستیم، افزود: کمتر از دو ماه تا برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن فرصت داریم اگر دفتر ریاست جمهوری در این مدت زمانی را مشخص کرد ما از خادمان قرآن سال 1395 تجلیل می‌کنیم در غیر این صورت خادمان قرآن امسال همراه با سال گذشته در یک مراسم معرفی و تجلیل می‌شوند.
نظری‌راد با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مصلی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: اگر نظر دفتر ریاست جمهوری برگزاری مراسم در خارج از مصلی هم باشد ما اقدامات لازم را مهیا می‌کنیم تا بتوانیم در زمان مقرر در ماه مبارک رمضان از خادمان قرآن تجلیل به عمل آوریم.
captcha