برپایی غرفه دانشگاه آزاد در نمایشگاه قرآن امسال
کد خبر: 3595429
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
عزتی خبر داد:

برپایی غرفه دانشگاه آزاد در نمایشگاه قرآن امسال

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از برپایی غرفه دانشگاه آزاد در نمایشگاه قرآن کریم امسال خبر داد.

برپایی غرفه دانشگاه آزاد در نمایشگاه قرآن امسال
بیت‌الله عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برپایی غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از اول ماه مبارک رمضان در محل مصلای تهران برگزار می شود خبر داد و گفت: در این نمایشگاه آثار منتخب دوره قبل دانشجویان دانشگاه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین، در غرفه دانشگاه آزاد، پنج نشست تخصصی با موضوعات مختلفی همچون مهدویت، شناخت گروه‌های تکفیری و سلفی، طب سنتی اسلامی از نگاه قرآن و ... در طول برپایی نمایشگاه برگزار خواهد شد.
عزتی در ادامه تصریح کرد: همچنین، در ایام برپایی نمایشگاه قرآن امسال چهار برنامه هنری از جمله تذهیب، خطاطی،‌ قلم‌کاری و مشاوره پزشکی در محل غرفه دانشگاه برگزار می‌شود که این برنامه‌ها طی 10 روز از برپایی نمایشگاه در دهه دوم این ایام در محل غرفه اجرایی می‌شود.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: همچنین، همانند سنوات گذشته مسابقه‌ای حضوری نیز در محل غرفه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود که این مسابقه طی ایام برپایی نمایشگاه هر شب از ساعت 17 آغاز می‌شود و در پایان نیز در ساعت 22:30 قرعه‌کشی نفرات برتر انجام می‌شود و به پنج نفر از نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود اعطا خواهد شد.
عزتی در پایان اظهار کرد: همچنین، برنامه نمایش کلیپ مساجد منتخب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور (از لحاظ ساختمان و امکانات) نیز در ایام برپایی نمایشگاه قرآن امسال در محل غرفه دانشگاه آزاد اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

captcha