برپایی نمایشگاه قرآنی در مسیر گذر زائران حرم بانوی کرامت اقدام مثبتی است
کد خبر: 4052582
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

برپایی نمایشگاه قرآنی در مسیر گذر زائران حرم بانوی کرامت اقدام مثبتی است

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و تشکل‌های استان قم گفت: برپایی نمایشگاه در یک مکان عمومی و محل عبور زائران کریمه اهل بیت(ع) اقدام مثبتی است که توجه شهروندان را به خود جلب می‌کند و در میزان استقبال عمومی و بازدید از نمایشگاه تأثیرگذار است.

حبیب‌الله عزیزی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و تشکل‌های استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت»، حبیب‌الله عزیزی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و تشکل‌های استان قم طی سخنانی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم انتظار می‌رود حرکت‌های مثبتی در راستای ترویج آموزه‌های قرآنی انجام شود، زیرا قلب و روح مردم در این ایام آمادگی بیشتری نسبت به پذیرش و درک چنین مفاهیمی دارند، لذا لازم است نهادهای متولی در این عرصه به میدان آیند.

وی با بیان اینکه نهادهای قرآنی و فرهنگی استان باید برنامه‌‌ریزی‌های ویژه و مناسبی در حوزه قرآن کریم و آموزه‌های دینی داشته‌ باشند، افزود: برپایی نمایشگاه‌ قرآنی بر آستان بهشت در ماه مبارک رمضان یکی از اقدام‌های مثبت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است که در همین راستا اتحادیه مؤسسات قرآن و تشکل‌های قرآنی نیز به میدان آمد.

عزیزی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه در یک مکان عمومی و محل عبور زائران کریمه اهل بیت(ع) اقدام مثبتی است که توجه شهروندان را به خود جلب می‌کند و در میزان استقبال عمومی و بازدید از نمایشگاه تأثیرگذار است.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح و زودهنگام برای برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و قرآنی، تصریح کرد: نامناسب بودن و در دسترس نبودن و نداشتن امکانات پارکینگ در محل برگزاری نمایشگاه‌ها از جمله مشکلات متعدد در برپایی چنین نمایشگاه‌هایی است که امسال شاهد آن نیستیم.

یادآور می‌شود، نمایشگاه قرآن کریم «بر آستان بهشت» با هدف ترویج آموزه‌های قرآنی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چهارم تا هشتم اردیبهشت‌ماه در پل حجتیه واقع در ابتدای بلوار بهار هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۴ میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha