ارائه خدمات مشاوره به ۸۰ خانم در زمینه حجاب و عفاف در نمایشگاه قرآنی قم
کد خبر: 4053106
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

ارائه خدمات مشاوره به ۸۰ خانم در زمینه حجاب و عفاف در نمایشگاه قرآنی قم

مسئول غرفه حجاب و عفاف نمایشگاه قرآنی «برآستان بهشت» گفت: در طول سه شب گذشته از آغاز نمایشگاه قرآنی «برآستان بهشت» تا کنون به طور میانگین به ۸۰ نفر مشاور ه حجاب و عفاف داده شد.


به گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآنی «برآستان بهشت»، زهرا حسینی، مسئول غرفه عفاف و حجاب نمایشگاه قرآنی قم طی سخنانی در خصوص فعالیت غرفه عفاف و حجاب گفت: بانوانی که در زمینه حجاب ناآگاه هستند در این غرفه توسط مشاور آموزش‌های لازم را می‌بینند و با دلایل داشتن حجاب آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: تا کنون ۱۵ نفر از بانوان محجبه که علاقه‌مند به فعالیت در زمینه عفاف و حجاب بودند نیز جذب شدند.

مسئول گروه جهادی چهارشنبه‌های زهرایی با بیان اینکه دختر ۱۲ ساله با ارائه مشاوره پوشش چادر را انتخاب کرد، افزود: در طول سه شب گذشته به طور میانگین به ۸۰ نفر مشاوره حجاب و عفاف داده شد.

وی با اشاره به ارائه دو مدل مشاوره در غرفه عفاف و حجاب یادآور شد: یک مورد مشاوره جواهرانه است که پوسترهایی در زمینه حجاب زنان قدیم نصب شده و مورد دیگر نیز گفتگو و همدلی و آگاهی دادن است.

یادآور می‌شود، نمایشگاه قرآن کریم «بر آستان بهشت» با هدف ترویج آموزه‌های قرآنی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چهارم اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز کرد و تا روز پنج‌شنبه ۸اردیبهشت‌ماه در پل حجتیه واقع در ابتدای بلوار بهار هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۴ دایر خواهد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha