مکان مناسب از محاسن نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت» است
کد خبر: 4053103
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

مکان مناسب از محاسن نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت» است

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این نمایشگاه بر خلاف سایر نمایشگاه ها که مردم باید حضور می یافتند، در مسیر رفت و آمد مردم قرار گرفته است و مردم از آن استقبال خوبی داشتند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت»، محمد کاظم رضوانی، مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآنی «بر آستان بهشت» طی سخنانی گفت: فرهنگ‌سازی در خصوص آشنایی با معارف قرآنی یکی از اقداماتی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سالیان متوالی به آن توجه داشته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه علوم و معارف قرآن برنامه‌ریزی خوبی توسط این اداره کل انجام گرفته است، ادامه داد: این نمایشگاه بر خلاف سایر نمایشگاه‌ها که مردم باید حضور می‌یافتند، در مسیر رفت‌وآمد مردم قرار گرفته است و مردم از آن استقبال خوبی داشتند.

مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: غرفه عرضه محصولات فرهنگی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه تعویض قرآن و غیره پکیجی پر محتواست که بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

رضوانی عنوان کرد: افزایش این برنامه‌های قرآنی تکلیف متولیان فرهنگی را بیش تر می‌کند تا آن‌ها نیز پا در عرصه رقابت بگذارند و بتوانند این برنامه‌ها را توسعه دهند و قرآن را در جامعه ترویج کنند.

یادآور می‌شود، نمایشگاه قرآن کریم « بر آستان بهشت» با هدف ترویج آموزه‌های قرآنی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چهارم اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز کرد و تا روز پنج‌شنبه ۸اردیبهشت‌ماه در پل حجتیه واقع در ابتدای بلوار بهار هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۴ دایر خواهد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha