آغاز پذیرش متسابقان سی‌و‌ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 4059178
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

آغاز پذیرش متسابقان سی‌و‌ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

دبیر اجرایی سی‌و‌ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان گفت: پذیرش متسابقان سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از امروز دوم خردادماه به میزبانی دانشگاه قم آغاز شد.

آغاز فرآیند اجرایی  سی‌و‌ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویانبه گزارش ایکنا از قم، سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان از امروز دوم خرداد ماه به میزبانی دانشگاه قم آغاز و فرآیند پذیرش و اسکان  شرکت‌کنندگان انجام شد که طبق برنامه‌ریزی قبلی در محل اسکان خود حضور پیدا کردند و در روزهای آینده شاهد اسکان و حضور در مسابقات سایر متسابقان نیز هستیم.

اسکان و پذیرش برادران در محل هتل شاهد واقع در میدان ۷۲ تن و پذیرش خواهران در مجتمع اقامتی حضرت معصومه(س) واقع در بلوار کارگر انجام شد.

گفتنی است که روز شنبه 31 اردیبهشت‌ماه قرعه‌کشی ویژه شرکت‌کنندگان بخش آوایی شامل رشته‌های حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم و نیز رشته‌های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی (از فرازهای صحیفه سجادیه)، مناجات‌خوانی و رشته تواشیح برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مرحله مؤظف هستند طبق قرعه‌کشی در سالن‌های مشخص شده، حضور پیدا کنند و در صورت عدم حضور پس از دوبار اعلام اسامی، طبق آیین‌نامه از گردونه مسابقات حذف می‌شوند.

عباس شبان‌نیا، مدیر اجرایی سی‌و‌ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در حاشیه فرایند پذیرش دانشجویان شرکت کننده در این دوره از جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قم، بیان کرد: از صبح امروز فرآیند پذیرش و اسکان شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ ۵ و ۱۰ جز شروع و امروز عصر نیز برنامه‌های فرهنگی شامل زیارت حضرت معصومه(س) همراه با ضیافت شام سفره کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود. هم‌چنین مدت زمان اسکان برای شرکت‌کنندگانی که حائز رتبه نشوند تا روز سوم خردادماه است

وی با بیان اینکه امروز ۴۰ نفر در بخش برادران و بخش خواهران پذیرش می‌شوند، گفت: فردا صبح  سوم خردادماه مراسم افتتاحیه مسابقات این گروه از شرکت‌کنندگان برگزار و بعد از آن رقابت‌ها آغاز می‌شود.

مدیر اجرایی سی‌و‌ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان گفت: اطلاع‌رسانی جهت پذیرش، اسکان و فرآیند برگزاری مسابقات در کانال‌های ارتباطی جشنواره در فضای مجازی به آدرس festivalQuran@ بارگذاری و به صورت شخصی نیز با هر شرکت‌کننده دو بار تماس گرفته شد اما به دلیل عدم پاسخگویی برخی، تعدادی از شرکت‌کنندگان در کسب اطلاع از محل و نحوه اسکان دچار مشکل شدند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha