نگاهی به دوره‌های تابستانه مؤسسه نورالسماء یزد
کد خبر: 4157651
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

نگاهی به دوره‌های تابستانه مؤسسه نورالسماء یزد

دوره‌های تابستانه متنوعی ویژه گروه‌های مختلف سنی دختران و پسران برگزار می‌شود.

نگاهی به دوره‌های تابستانه مؤسسه نورالسماء یزدبه گزارش ایکنا، همزمان با ایام تابستان کلاس‌های متعدد قرآنی و هنری، فرهنگی ویژه گروه‌های مختلف سنی بانوان و پسران همراه با دوره‌های ویژه خردسالان 3 تا 6 سال از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد برپا می‌شود. 

این دوره ویژه مهد و پیش‌دبستانی قرآنی شامل آشنایی با حروف، کلمه‌خوانی قرآن، آشنایی با اصول دین، امام‌شناسی همراه با بازی و قصه، خلاقیت و اوریگامی است که در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است. 

روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید (سطح مبتدی و پیشرفته)، حفظ ترتیبی و موضوعی، تفسیر، شرح نهج‌البلاغه، فنون تلاوت قرآن، صوت و لحن، تواشیح و آشنایی با روش ملا مکتبخانه‌ای از جمله دوره‌های آموزش بزرگسالان است. همچنین در کنار آن کارگاه‌های آموزشی و مشاوره رایگان با موضوعات خانواده، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود. 

در کنار آن نیز کلاس‌های هنری چون نقاشی، خوشنویسی، عروسک‌دوزی، نمد‌دوزی، گلیم‌بافی و تابلوفرش‌بافی، آشنایی با کمک‌ها اولیه، دوره‌های آموزش هلال‌احمر و کلاس‌های تقویتی ریاضی، فارسی و عربی، زبان انگلیسی، آموزش چرتکه و فن‌ بیان نیز در حال برگزاری است. 

دوره‌های این مؤسسه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و افراد کم‌توان و معلول با تخفیف ویژه برگزار می‌شود. 

مؤسسه در شهر یزد، بلوار نواب صفوی، خیابان عفت، کوچه 2 قرار دارد.  

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha