مسابقات قرآن فرزندان دختر کارکنان وزارت دفاع برگزار شد + عکس
کد خبر: 4154895
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

مسابقات قرآن فرزندان دختر کارکنان وزارت دفاع برگزار شد + عکس

مسابقات قرآن فرزندان دختر کارکنان وزارت دفاع با رقابت ۲۰۳ متسابق برگزار شد.

مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان دختر خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان دختر خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال، امروز، ۲۲ تیرماه در ستاد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد.

این دوره از مسابقات به صورت حضوری در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ جزء‌های ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن از ساعت ۸ تا ۱۶ با حضور حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع برپا شد.

قضاوت این دوره از مسابقات را داوران ممتاز ملی و بین‌المللی در پنج گروه داوری برعهده داشتند.

داوری در رشته قرائت با قضاوت معصومه عباسی‌نظری، پرنیان عصابخش، هاجر حیدری و رشته ترتیل با قضاوت اعظم الماسی، زهره مقدسی، مریم منصوریان‌فر و حوریه عقبایی همراه بود.

همچنین رشته حفظ ۳ جزء با قضاوت فاطمه احمدیان، نجات صحاف، مریم نوری، زهرا کریمی و حمیده اسماعیلی در رشته حفظ۵ جزء با داوری فاطمه ابراهیمی، مریم امیر یوسفی، سیده پری سجادی،دزینب نجفی، مریم تقی ‌زاده و در رشته حفظ ۱۰ جزء تا حفظ کل با قضاوت مرجانه نیاورانی، مریم‌السادات صدر، سپیده صمدزاده، طاهره کریمی و بتول ابدال انجام شد.

یادآور می‌شود، در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات بالغ بر ۴۱۵ نفر از متسابقان در سطح کل مجموعه‌های وزارت دفاع به رقابت پرداخته که قریب ۲۰۳ نفر به مرحله نهایی راه یافته‌اند. 

همچنین نفرات اول تا سوم برتر هر رشته به مسابقات قرآن نیروهای مسلح در سال جاری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha