برگزاری چهارمین جشنواره قرآنی و حدیثی خانواده‌های طلاب غیرایرانی
کد خبر: 3477491
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
احمدپور خبر داد:

برگزاری چهارمین جشنواره قرآنی و حدیثی خانواده‌های طلاب غیرایرانی

گروه حوزه‌های علمیه: مسئول مرکز قرآنی و حدیثی نورالثقلین وابسته به جامعه المصطفی(ص) از برگزاری چهارمین جشنواره قرآنی و حدیثی خانواده‌های طلاب غیرایرانی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا احمدپور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: چهارمین جشنواره قرآنی و حدیثی همسران و فرزندان دختر و پسر طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی(ص) از ابتدای اسفندماه آغاز شده و تا هفتم اسفند ادامه دارد.
وی اظهار کرد: این جشنواره در دو گروه سنی زیر و بالای 16 سال و در دو بخش شفاهی و کتبی در حال برگزاری است و بخش کتبی آن نیز روزهای آینده برگزار خواهد شد.
وی افزود: این جشنواره در رشته‌های حفظ اجزای مختلف، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و تواشیح با حضور هزار و صد نفر در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.
مسئول مرکز قرآنی و حدیثی نورالثقلین تصریح کرد: آزمون کتبی این جشنواره در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری؛ ششم و هفتم اسفند ماه برگزار خواهد شد. در روز پنجشنبه آزمون قرآنی فرزندان پسر و جمعه نیز آزمون حدیثی آنان در نوبت صبح انجام می‌شود.
وی افزود: آزمون قرآنی فرزندان دختر و همسران نیز در روز پنجشنبه در نوبت عصر و آزمون حدیثی آنان نیز در روز جمعه در نوبت عصر برگزار می‌شود.
احمدپور اظهار کرد: این جشنواره در خیابان انقلاب اسلامی در مدرسه فاریابی در حال برگزاری است.

captcha