فراخوان ثبت‌نام پیش‌دبستانی دارالقرآن پرند منتشر شد
کد خبر: 4152077
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

فراخوان ثبت‌نام پیش‌دبستانی دارالقرآن پرند منتشر شد

ثبت‌نام پیش‌دبستانی دارالقرآن پرند برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت‌نام پیش دبستانی و مهد دارالقرآن پرند

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام پیش‌دبستانی و مهد دارالقرآن پرند برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از گروه سنی سه سال و نیم تا ۶ سال دختران و پسران آغاز شد و تا اول شهریورماه ادامه دارد.

به کارگیری روش‌های نوین در آموزش، کاردستی، تقویت هوش و خلاقیت کودکانه، آموزش الفبای قرآنی و فارسی و آشنایی با حروف و آمادگی برای نوشتن، آشنایی با صامت‌ها و مصوت‌ها و جدول اعداد، حفظ حداقل ۱۰ سوره کوتاه قرآن، شعر، بازی، قصه‌گویی و سرگرمی، آشنایی با قصص انبیا و اهل‌بیت (ع)، آموزش مهارت‌های زندگی فـردی و اجتماعی، برگزاری اردو‌های علمی ـ تفریحی جذاب برای خردسالان و نونهالان و نقاشی و رنگ‌آمیزی مناسب هر رده سنی از جمله سرفصل‌های دوره‌های مهد و پیش‌دبستانی است.

همچنین طی دوره‌ها نیز کارگاه‌های مادر و کودک و روانشناسی کودکان ویژه مادران نیز برگزار خواهد شد. والدین علاقه‌مند می‌توانند همه‌ روزه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ با شماره‌های ۵۶۲۱۹۴۴۰ و ۵۶۲۱۹۴۳۳ تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان ایتا با ادمین Darolghoran_Admin@ در ارتباط باشند.

همچنین دوره‌های مهد دارالقرآن سه روز در هفته و دوره پیش‌دبستانی همه روز جز پنجشنبه‌ها برقرار است. دارالقرآن پرند در فاز ۱، بلوار نور، جنب میدان ایمان قرار دارد.

در خبر دیگری از دارالقرآن پرند آمده است؛ طی دهه ولایت و امامت، محفل انس با قرآن با تلاوت حسین فردی، قاری بین‌المللی کشورمان و محمدرضا خوشبختی، قاری قرآن در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

انتهای پیام
captcha