اجرای پویش «عکس و عَلَم» در قم + عکس
کد خبر: 4158630
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

اجرای پویش «عکس و عَلَم» در قم + عکس

پویش مردمی «عکس و عَلَم»، به همت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی در روز‌های دهه نخست ماه محرم، در بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین قم اجرا شد.

پویش «عکس و عَلَم»به گزارش ایکنا از قم، پویش مردمی «عکس و عَلَم»، به همت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی در روز‌های دهه نخست ماه محرم، در بوستان طبقاتی شهید زین الدین اجرا شد.

در این پویشِ مردمی، که در حقیقت مشت محکمی به دهانِ یاوه‌گویانِ غرب زده و سلبریتی‌هایی که اقدام به هشتک سازی علیه مُحرّم و نماد‌های عزاداری برای سالار شهیدان کرده بودند، عکاسان از مراجعه‌کنندگان (کودکان، جوانان و خانواده‌ها)، با نماد‌های ارزشی شامل: عفاف و حجاب، مُحرم و عزاداری، امام حسین(ع) و شهدای جبهه مقاومت به‌صورت فردی و خانوادگی، عکس یادگاری گرفتند و پس از چاپ، به آنان هدیه دادند.

پویش مردمی «عکس و عَلَم» به همت گروه جهادی و خیریه شهید محمد‌رضا شفیعی و با مشارکت تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)، حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران شهید زین‌الدین، از ابتدای محرم‌الحرام ۱۴۰۲، در محوطه‌ی بوستان شهید زین‌الدین اجرا شد.

انتهای پیام
captcha