زندگی حاج قاسم نمونه فداکاری برای منافع ملی است
کد خبر: 4112244
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
رئیس حزب اتحاد ملی روسیه:

زندگی حاج قاسم نمونه فداکاری برای منافع ملی است

رئیس حزب اتحاد ملی روسیه در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی الگویی برای ماست و زندگی او بیانگر این است که باید برای اعتقادات و منافع ملت، خود را قربانی کنیم.

سرگئی بابورین، رئیس حزب اتحاد ملی روسیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، سرگئی بابورین، رئیس حزب اتحاد ملی روسیه امروز، 14 دی ماه در افتتاحیه این اجلاس در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به جنگ شیطان برای تحقق عدالت رفت و به مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخت. روسیه ایمان دارد که اسرائیل باید در منطقه از بین برود و فلسطین سرزمینی برای فلسطینی‌ها باشد.


  • گزارش تصویری مربوط به این اجلاس را اینجا ببینید.

وی افزود: شهید سلیمانی الگویی برای ماست و به همه جهان ثابت کرد که نظام جهانی تروریستی به رهبری آمریکا فعال است.

سرگئی بابورین تصریح کرد: زندگی قاسم سلیمانی بیانگر این است که باید برای اعتقادات و منافع ملت، خود را قربانی کنیم در حالی که غرب بر عکس این مسئله عمل می‌کند.

این فعال سیاسی روس گفت: قاسم سلیمانی زندگی خود را برای توسعه عدالت از دست داد و این مسئله می‌تواند الگویی برای نسل جدید مجاهدان در آینده باشد.

رئیس حزب اتحاد ملی روسیه در پایان تصریح کرد: ما باید یاد قاسم سلیمانی را زنده نگه داریم و این شهدا در قلوب ما هستند و برای جنگ‌های آینده به ما امید می‌دهند.

یادآور می‌شود، اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با شعار «شهید سلیمانی، قهرمان جهانی مقاومت» صبح امروز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی حامد شاکرنژاد در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران آغاز شد.

این اجلاس با حضور شخصیت‌های بین‌المللی و فعالان مقاومت از اقصی نقاط جهان در تهران برگزار شده است و فردا، ۱۵ دی ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha