ریشه‌کنی صهیونیسم وظیفه محور مقاومت پس از سردار سلیمانی است
کد خبر: 4112232
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
سفیر یمن در تهران:

ریشه‌کنی صهیونیسم وظیفه محور مقاومت پس از سردار سلیمانی است

سفیر یمن در تهران در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی گفت: مسئولیت محور مقاومت پس از شهادت حاج قاسم، تلاش برای خروج آمریکا از منطقه و ریشه‌کنی صهیونیست‌ها از منطقه است.

محمد ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در ایران

به گزارش خبرنگار ایکنا، ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در تهران امروز، 14 دی ماه طی سخنانی در این اجلاس که با حضور شخصیت‌های داخلی و خارجی و فعالان مقاومت در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد، اظهار کرد: شهادت غمناک حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مصیبت بزرگی بود که می‌طلبد ما به منظور مقاومت در برابر دشمنان اسلام و تهاجم فرهنگی متحد شویم و خط مشی واحدی داشته باشیم.

وی افزود: مسئولیت محور مقاومت پس از شهادت حاج قاسم، تلاش برای خروج آمریکا از منطقه و ریشه‌کنی صهیونیست‌ها از منطقه است.

الدیلمی تصریح کرد: ما باید هیئت‌هایی تشکیل دهیم که مقاومت را در سطح مشورتی و سیاسی آن تقویت کنیم زیرا آن طور که باید این بخش‌ها تقویت نشده؛ هر چند که در زمینه نظامی فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

سفیر یمن در تهران ادامه داد: ما باید در کشورهای عربی و اسلامی حضورمان را تقویت کنیم و نگذاریم دشمنان اسلام و مسلمین در این کشورها، حضور داشته باشند.

وی تأکید کرد: مردم و ملت‌های عربی باید با یکدیگر اتحاد داشته و آشتی کنند و تماس‌های برادران حماس با سوریه نمونه این اتحاد بود که ما آن را تبریک می‌گوییم.

ابراهیم الدیلمی همچنین با بیان این که ما از ادامه عملیات مبارزاتی فلسطینی‌ها علیه رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: سردار سلیمانی شهید علیه باطل بود که وارد صحنه جهاد برای اعتلای کلمه حق شد.

یادآور می‌شود، اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با شعار «شهید سلیمانی؛ قهرمان جهانی مقاومت» صبح امروز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی حامد شاکرنژاد در سالن اجلاس سران آغاز شد.

این اجلاس با حضور شخصیت‌های بین‌المللی و فعالان مقاومت از اقصی نقاط جهان در تهران برگزار شده است و فردا، ۱۵ دی ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha