شهید سلیمانی معادلات جهانی را تغییر داد
کد خبر: 4112191
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
اندیشمند مراکشی:

شهید سلیمانی معادلات جهانی را تغییر داد

ادریس هانی گفت: شهید سلیمانی از جهات بسیاری فردی متمایز است. امروزه دشمنان با وجود محور مقاومت قدرت آغاز جنگ را در منطقه ندارند و به نوعی برنامه شهید سلیمانی معادلات جهانی را در منطقه و کل جهان تغییر داد.

ادریس هانی، اندیشمند مراکشیبه گزارش خبرنگار ایکنا، ادریس هانی، اندیشمند مراکشی در سخنرانی خود در در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با اشاره به موضوع شهادت و اهمیت آن تصریح کرد: در مسائل مختلف بشری گفته می‌شود که نباید در موضوعات مختلف افراد با یکدیگر مقایسه شوند. در موضوع شهادت باید گفت که شهید سلیمانی شهیدی برآمده از ایران و ولایت فقیه بود.

این اندیشمند مراکشی افزود: موضوع فلسطین یکی از مسائل مهم در ولایت فقیه است و به همین دلیل دشمنان از آن می‌ترسند.

هانی به گفته‌های برخی از متفکران غربی در مورد خاورمیانه اشاره کرد و گفت: براساس تفکرات آنها، خاورمیانه قلب دنیا است و هرکس بر این منطقه حکومت کند به نوعی بر تمام دنیا حکومت خواهد کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی از جهات بسیاری فردی متمایز است. امروزه دشمنان با وجود محور مقاومت قدرت آغاز جنگ را در منطقه ندارند و به نوعی برنامه شهید سلیمانی معادلات جهانی ار در این منطقه و کل جهان تغییر داد.

این اندیشمند مراکشی در مورد شهادت سردار سلیمانی و اهمیت ان تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی بسیار موضوع مهمی است و باید این شهادت و تفاوت‌های آن را مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

گفتنی است، اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی و محمدحسن اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، سردار احمدی‌مقدم فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی، ابولفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی صبح امروز، ۱۴ دی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران آغاز شد.

انتهای پیام
captcha