سردار سلیمانی در عمل از فلسطینیان دفاع کرد
کد خبر: 4112157
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
عضو دفتر سیاسی حماس:

سردار سلیمانی در عمل از فلسطینیان دفاع کرد

حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس در اولین اجلاس جهانی مکتب شهید سلیمانی در تهران اظهار کرد: برخلاف بسیاری از افراد، شهید سلیمانی در عمل از موضوع فلسطین و مقاومت دفاع کرد.

حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس

به گزارش خبرنگار ایکنا، حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس امروز، 14 دی در سخنرانی خود در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران گفت: ما عادت کردیم به عنوان مردان مقاومت به زندگی کردن کنار شهیدان. در واقع ما اعتقاد داریم که شهیدان افتخار ما هستند.


گزارش تصویری مربوط به اجلاس را اینجا ببینید.


بدران در ادامه با اشاره به حمایت سردار سلیمانی از مسئله فلسطین، تصریح کرد: فلسطین همواره در ذهن و دل شهید سلیمانی بود. فلسطین فقط برای ایشان تنها در کلمات و احساسات خلاصه نمی‌شد بلکه شهید سلیمانی در عمل هم از فلسطین حمایت می‌کرد. این درحالی بود که بسیاری از افراد همچنین مواضعی در مورد مسئله فلسطین ندارند.

عضو دفتر سیاسی حماس ادامه داد: شهیدان الگوی نسل‌های امروز و آینده هستند و این شهدا نشان دهنده حقانیت ما در مسیر خود است.

وی گفت: در فلسطین هر نسل به نسل دیگر این ارزش را منتقل می‌کند و شهید سلیمانی اعتقاد به آزادی نهایی فلسطین داشت.

بدران تصریح کرد: ما به عنوان جنبش حماس و بخشی از محور مقاومت اعتقاد به وحدت بین همه فلسطینیان داریم در حال حاضر مقاومت در بهترین وضع خود است و ما هیچ دوستی با صهیونیست‌ها نداریم.

وی ادامه داد: مقاومت سال‌ها به دفاع از فلسطینیان مشغول بوده و نه تنها دفاع از غزه بلکه دفاع از همه فلسطین را در اولویت خود دارد.

انتهای پیام
captcha