سردار سلیمانی سیره حسینی را الگوی خود قرار داد
کد خبر: 4112195
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
دبیرکل تجمع جهانی حمایت از مقاومت:

سردار سلیمانی سیره حسینی را الگوی خود قرار داد

یحیی غدار، دبیرکل تجمع جهانی حمایت از مقاومت گفت: سردار سلیمانی هرجا که ظلم و ستم وجود داشت در کنار رزمندگان حضور داشت. این شهید زندگی امام حسین(ع) را به عنوان الگوی خود قرار داد.

یحیی غدار، دبیرکل تجمع جهانی حمایت از مقاومت

به گزارش خبرنگار ایکنا، یحیی غدار، دبیرکل تجمع جهانی حمایت از مقاومت امروز، ۱۴ دی ماه در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با شعار «شهید سلیمانی، قهرمان جهانی مقاومت» که به همت مکتب حاج قاسم و مجمع جهانی بیداری اسلامی در سالن اجلاس کشورهای اسلامی در تهران برگزار شده است و با سخنرانی محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، با اشاره به امنیت موجود در تهران گفت که تهران امنیت کنونی خود را مدیون شهدا است.


  • گزارش تصویری مربوط به این اجلاس را اینجا ببینید

غدار با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به ملت‌ها یاد داد که چگونه در مقابل توطئه دشمنان بایستند. در واقع انقلاب اسلامی برای دشمنان خطرناک است، دشمنانی که به معنای واقعی دشمن انسانیت و بشریت هستند.
وی تصریح کرد: ما الان در تهران و در بهترین وضعیت امنیتی حضور داریم و ایران کشوری مجهز به فناوری است که بزرگداشت قهرمان خود را برگزار می‌کند.
دبیرکل تجمع جهانی حمایت از مقاومت ادامه داد: کار این قهرمان (شهید سلیمانی) برگرفته از مکتب پیامبران و مجاهد امام خامنه‌ای شناخته شده است.
وی افزود: این قهرمان جاویدنام فردی بیدار و مترصد دشمن بود. سلیمانی هرجا که ظلم و ستم وجود داشت در کنار رزمندگان حضور داشت. این شهید زندگی امام حسین(ع) را به عنوان الگوی خود قرار داد.
غدار در پایان گفت: در این مراسم بزرگداشت ما یاد  این شهید را گرامی می‌داریم و با وجود اینکه ایشان در کنار ما نیست اما مجاهدات این شهید زنده است. شهید سلیمانی به عنوان یک راهنما راه ما را روشن خواهد کرد و در نهایت کل فلسطین را آزاد خواهیم کرد.
یادآور می‌شود، اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی حامد شاکرنژاد در سالن اجلاس سران آغاز شد.
این اجلاس با حضور شخصیت‌های بین‌المللی و فعالان مقاومت از اقصی نقاط جهان در تهران برگزار شده است و فردا، ۱۵ دی ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha