تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در قم
کد خبر: 4086394
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در قم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در جلسه شورای مسکن استان گزارشی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم ارائه داد.

داریوش بلدی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، داریوش بلدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم، در جلسه شورای مسکن استان که امروز یکشنبه 27شهریورماه در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، گزارشی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم ارائه داد و گفت: ساخت چهار هزار واحد مسکونی در استان قم آغازشده است که از این تعداد ۱۶۵ واحد مربوط به شهرها و بخش‌های استان قم است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دسته احداث بنیاد مسکن استان قم افزود: پروژه زیتون ۶ به متقاضیان تحویل داده شد و پروژه‌های زیتون ۷ و ۸ تا یک ماه آینده و زیتون ۹ و ۱۰ تا ۲۲ بهمن‌ماه آماده افتتاح خواهند بود.

بلدی همچنین از روند ساخت مسکن درسایت ۱۷هکتاری قم ابراز رضایت کرد و یادآور شد: این پروژه یک‌هزار و 340 واحدی ظرف دو سال آینده تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم همچنین از آغاز به کار پروژه ۱۸۰۰ واحدی در زمین‌های ۲۲ هکتاری خبر داد و گزارشی از روند انجام پروژه‌های ساخت مسکن در شهرها و بخش‌های استان قم نیز ارائه داد.

وی بیان کرد: در شهرستان کهک ساخت 100 واحد، قنوات ۵۰ واحد و دستجرد 30 واحد در حال انجام است؛ در بخش سلفچگان نیز عملیات احداث واحدهای مسکونی به‌زودی آغاز خواهد شد اما در شهرستان جعفرآباد ما مشکل زمین داریم که در حال رایزنی با اداره کل اوقاف و آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برای رفع این مشکل هستیم، ولی در حال حاضر ساخت ۱۵ واحد مسکونی در زمین‌های دولتی این بخش آغازشده است.

بلدی همچنین در پایان خواستار تسریع همکاری همه نهادهای خدمت‌رسان جهت ساخت مسکن شد.

انتهای پیام
captcha