حضور در مسابقات قرآن فرصتی برای اشتراک آموخته‌های قرآنی است
کد خبر: 3996374
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰

حضور در مسابقات قرآن فرصتی برای اشتراک آموخته‌های قرآنی است

یکی از شرکت‌کنندگان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم گفت: حضور در این مسابقات کمک می‌کند که سطح اطلاعات و توان خود را محک بزنیم و بتوانیم تجربیات خود را با دیگر شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذاریم.

حضور در مسابقات قرآن فرصتی برای اشتراک آموخته‌های قرآنی استبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حسن معارف‌وند، حافظ کل قرآن کریم با اشاره به کیفیت برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان، اظهار کرد: در این مسابقات داوران به خوبی نکات و جزئیات را پیگیری و مطرح می‌کردند و سطح داوری و برگزاری بسیار بالا بود.

وی با اشاره به کیفیت بالای برگزاری این دوره از مسابقات، تصریح کرد: خوشخبتانه با وجود اینکه نگرانی در خصوص شرایط کرونایی وجود داشت اما به خوبی نکات بهداشتی و پروتکل‌های لازم رعایت شد و همین موجب شد شرکت‌کنندگان با آرامش خاطر بیشتری حاضر باشند.

معارف‌وند با بیان اینکه حدود 10 سالی هست که بحث حفظ قرآن را پیگیری می‌کند، یادآور شد: حضور این مسابقات کمک می‌کند که سطح اطلاعات و توان خود را محک بزنیم و بتوانیم تجربیات خود را با دیگر شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذاریم.

وی با اشاره به نورانیت قرآن کریم و اثری که بر زندگی انسان دارد، افزود: اگر انسان بخواهد از شیطان دور شده و به خدا نزدیک شود باید انس با قرآن داشته باشد، انس با قرآن آرامشی را برای انسان فراهم می‌کند که در هیچ جای دیگری این آرامش به دست نمی‌آید.

انتهای پیام
captcha