کسب رتبه در مسابقات قرآنی اوقاف کار آسانی نیست
کد خبر: 3999245
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹
برگزیده چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم؛

کسب رتبه در مسابقات قرآنی اوقاف کار آسانی نیست

برگزیده مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم با اشاره به اینکه 12 سال است شرکت‌کننده مسابقات قرآنی اداره اوقاف است در خصوصسطح این مسابقات، عنوان کرد: این مسابقات همواره از سطح بالایی برخوردار بوده و هر سال این سطح افزایش می‌یابد به علاوه حضور شرکت‌کنندگان حرفه‌ای و حائز رتبه در جشنواره‌های مختلف نیز بیشتر شده است بنابراین کسب رتبه در آن کار آسانی نیست.

کسب رتبه در مسابقات قرآنی اوقاف کار آسانی نیستحسین صالحی که موفق به کسب رتبه دوم در رشته حفظ 20 جزء در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه استان قم شده در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: بنده در حال حاضر 30 ساله هستم؛ از 10 سالگی حفظ قرآن کریم را آغاز و طی 4 سال آن را تمام کردم.

وی افزود: حفظ قرآن از زمان کودکی تأثیرات بسیار مثبتی بر زندگی و تحصیل بنده داشت به طوری که نه تنها مانع تحصیلم نبود بلکه سبب پیشرفت در مقاطع مختلف دانش آموزی و دانشجویی‌ام شد.

صالحی ادامه داد: برکت و تأثیر مثبت حفظ قرآن در زمینه کاری نیز شامل حالم شد؛ بنده پس از تحصیل در رشته علوم قرآنی و حدیث در مقطع کارشناسی استخدام آموزش و پرورش شدم که حافظ کل بودن تأثیر بسیار مثبتی در روند استخدام داشت.

وی ضمن بیان اینکه اکنون در حال تحصیل در همان رشته در مقطع کارشناسی ارشد است گفت: از زمان پایان حفظ قرآن تاکنون مسابقات بسیاری در مقاطع مختلف دانشجویی، دانش آموزی و همچنین در سطح استانی و کشوری شرکت و رتبه‌های متعدد کسب کرده‌ام.

صالحی با اشاره به اینکه 12 سال است شرکت‌کننده مسابقات قرآنی اداره اوقاف است در مورد سطح این مسابقات عنوان کرد: این مسابقات همواره از سطح بالایی برخوردار بوده و هر سال این سطح افزایش می‌یابد به علاوه حضور شرکت‌کنندگان  حائز رتبه در جشنواره‌های مختلف، نیز بیشتر شده است بنابراین کسب رتبه در این مسابقات کار آسانی نیست.

انتهای پیام
captcha