برگزاری مسابقات قرآن فرصتی برای تقویت اطلاعات قرآنی است
کد خبر: 3996372
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰

برگزاری مسابقات قرآن فرصتی برای تقویت اطلاعات قرآنی است

شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با بیان اینکه حضور در مسابقات کمک می‌کند که محفوظات تقویت شده و در ذهن ماندگار شود، تصریح کرد: البته کسب رتبه‌ در مسابقات نیز انگیزه و مشوقی برای تقویت اطلاعات قرآنی است.

برگزاری مسابقات قرآن مشوقی برای تقویت فعالان قرآنی استبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، احمد معتمدی، شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان، با بیان اینکه حدود 10 سال است که به طور مستمر در مسابقات قرآن شرکت می‌کند، اظهار کرد: در سال‌های گذشته رتبه‌هایی نیز در سطح کشوری و استانی کسب کرده‌ام؛ البته امسال به دلیل شیوع کرونا از تعداد شرکت‌کنندگان و آمادگی آنها کاسته شده است.

وی با بیان اینکه هرسال چهره‌های شاخص و توانمندی از استان قم در مسابقات قرآن استانی و کشوری شرکت می‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه قم در مسابقات قرآن از جایگاه خوبی برخوردار است؛ امیدواریم با اتمام دوران شیوع کرونا شاهد شکوفایی بیشتر مسابقات قرآن باشیم.

این شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با بیان اینکه حضور در مسابقات کمک می‌کند که محفوظات تقویت شده و در ذهن بماند، تصریح کرد: البته کسب رتبه‌ در مسابقات نیز انگیزه و مشوقی برای تقویت اطلاعات قرآنی است.

وی با بیان اینکه 20 سال است که انس با قرآن داشته و حافظ کل قرآن کریم است، یادآور شد: البته در سنین بالا باید بیشتر به مرور مطالب قرآنی اهتمام ورزید چراکه در سنین پایین خودبه‌خود توانمندی ذهنی بیشتر است.

معتمدی با تأکید بر اینکه قرآن همواره همراه و راهنمای زندگی بوده است، گفت: قرآن درس زندگی و هادی انسان است؛ در برهه‌های مختلف در زندگی قرآن کمک کرده که با مشکلات مقابله کرده و ناامید نباشم.

انتهای پیام
captcha