مسابقات قرآن فرصتی برای ارتقای توانمندی‌های قرآنی است
کد خبر: 3996575
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
متسابق چهل‌وچهارمین مسابقات قرآن قم:

مسابقات قرآن فرصتی برای ارتقای توانمندی‌های قرآنی است

متسابق چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با اشاره به اینکه مسابقات فرصتی برای ارتقای توانمندی‌های قرآنی و کسب تجربیات است، گفت: مسابقات قرآنی فرصتی برای گردهمایی قرآنی بوده و همچنین انگیزه‌ای برای تمرین و کار بیشتر در حوزه قرآنی است.

سعید رحیمی، متسابق چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با بیان اینکه از نخستین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این مسابقات شرکت کرده‌ام، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات فرصتی برای ارتقای توانمندی‌های قرآنی و کسب تجربیات است، بنده رغبت ویژه‌ای به این مسابقات دارم.

وی با تأکید بر اینکه در طول این سال‌ها سطح کیفی برگزاری مسابقات در استان قم همیشه بالا بوده است، ادامه داد: از لحاظ اجرایی کیفیت برگزاری مسابقات قرآن در استان قم مطلوب است.

شرکت‌کننده چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با اشاره به سطح کیفی بالای داوران و اساتید حاضر در این مسابقه، بیان کرد: شرکت‌کنندگان شاخصی هم در مسابقات حاضر بودند، اما شیوع کرونا هم معضلاتی را برای حضور شرکت‌کنندگان فراهم کرده بود و به همین دلیل امسال شاهد حضور کمتر شرکت‌کنندگان بودیم.

وی با تأکید بر لزوم توسعه آموزش‌های قرآنی در قم، گفت: قم با وجود اینکه به تهران نزدیک است و ارتباط خوبی با اساتید قرآنی وجود دارد نیاز است که در زمینه محافل قرآنی و حضور اساتید کارهای بیشتری صورت گیرد.

رحیمی با بیان اینکه همواره در مسابقات کشوری شرکت‌کنندگان استان قم در رتبه‌های بالا حضور دارند، یادآور شد: با وجود اینکه نسبت به باقی شرکت‌کنندگان بنده سن بیشتری دارم و سابقه زیادی هم در حضور مسابقات دارم، اما از نظر من این مسابقات فرصتی برای گردهمایی قرآنی بوده و همچنین انگیزه‌ای برای تمرین و کار بیشتر در حوزه قرآنی است.

انتهای پیام
captcha