فعالان قرآنی در مواسات و همدلی پیشقدم باشند
کد خبر: 3915262
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
حافظ قرآن:

فعالان قرآنی در مواسات و همدلی پیشقدم باشند

شرکت‌کننده در چهل وسومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف استان قم در گفت و گو با ایکنا از قم، گفت: قرآن کریم تاکید زیادی بر انفاق و تعاون در کارهای خیر دارد و فعالان قرآنی در مواسات و همدلی پیشقدم باشند.

فعالان قرآنی در مواسات و همدلی پیشقدم باشندفاطمه معصومی‌مهر، حافظ کل قرآن کریم، شرکت‌کننده در چهل وسومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف استان قم در گفت و گو با ایکنا از قم، گفت: از ده سالگی حفظ قرآن را شروع و در 12 سالکی خاتمه دادم و از ابتدا که شروع کردم در مسابقات هم حضور داشتم.

وی افزود: مفاهیم قرآن کریم را همراه با حفظ دنبال کرده و برای گرفتن مدرک درجه سه مفاهیم، مرور منظمی دارم.

معصومی مهر با بیان اینکه وضعیت کرونا به حفظ امثال ما آسیب‌زده است، تصریح کرد: باید با رعایت دستورات بهداشتی و برنامه‌ریزی منظم این فعالیت‌ها از سر گرفته شود تا انگیزه حافظان سست نشود زیرا جلسات حضوری انگیزه بیشتری برای انسان ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه حافظان و فعالان قرآنی باید در امور خیر پیشقدم باشند، افزود: قرآن کریم در آیات متعدد بر مواسات و کمک به دیگر و تعاون در کارهای خیر تاکید دارد و در چنین شرایطی که بخش زیادی از مردم گرفتار هستند باید ما هم پیشقدم باشیم.

معصومی مهر تاکید کرد: انس با قرآن کریم موفقیت تحصیلی انسان را افزایش می دهد و سبب نظم در امور است.

یادآور می‌شود، چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم روزهای 15 تا 17 مرداد‌ماه در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعا در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha