فهم قرآن در جوامع بیش از پیش افزایش یافته است + صوت
کد خبر: 4170982
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
سردار رادان:

فهم قرآن در جوامع بیش از پیش افزایش یافته است + صوت

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره هتک حرمت قرآن و قرآن‌سوزی‌های اخیر گفت: همواره هر چقدر دشمنی با قرآن بیشتر شده، فهم قرآن و انس با آن نیز در جوامع بیش از پیش افزایش یافته است.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره هتک حرمت قرآن و قرآن‌سوزی‌های اخیر گفت: کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند،‌ به این نتیجه رسیده‌اند که قرآن در همه جوانب، جوامع و بشریت اثر ملموسی دارد و سپس دشمنی با آن‌ را شروع می‌کنند و یکی از شیوه‌های نشان دادن این دشمنی‌ها، به آتش کشیدن است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: قرآن کتابی است که جوامع و بشریت را به عقلانیت، اخلاق، عدالت و حق‌باوری دعوت می‌کند و همواره هر چقدر دشمنی با آن بیشتر شده، فهم قرآن و انس با آن نیز در جوامع افزایش یافته است.

وی درباره پرداختن به قرآن به منظور ارتقای فعالیت‌های کارکنان فراجا گفت: برآورد‌ها نشان داده است که انس و الفت با قرآن تأثیر بسزایی در ایجاد آرامش دارد، به‌ گونه‌ای که خانواده‌ها و کارکنانی که با قرآن انس بیشتری دارند، از آرامش بیشتری برخوردارند. لذا بایستی تلاش کنیم که همکاران و خانواده‌های فراجا ضمن فراگرفتن علوم و فنون، انس با قرآن و عمل به فرامین قرآنی را تقویت کنند و بیشتر از پیش قرآن را فرابگیرند.

فرمانده فراجا بیان کرد: وقتی فردی با قرآن انس می‌گیرد و با ابعاد مختلف آن آشنا می‌شود و در مأموریتش از آموزه‌های آن استفاده می‌کند، ضمن داشتن آرامش، تاثیر بسزایی در موفقیت او دارد. لذا در کاهش ناهنجاری‌ها رتبه بهتری را به خود اختصاص می‌دهد.

کد
 
وهاب خدابخشی 
انتهای پیام
captcha