اجرای پویش «شهید قرآن» از سوی دارالقرآن بسیج
کد خبر: 4165663
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

اجرای پویش «شهید قرآن» از سوی دارالقرآن بسیج

پویش «شهید قرآن» در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی به منظور محکومیت هتک حرمت قرآن کریم از سوی دارالقرآن بسیج برگزار می‌شود.

اجرای پویش «شهید قرآن» از سوی دارالقرآن بسیج

به گزارش ایکنا، دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین طی اقدامی در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در مراسم اربعین حسینی پویشی با عنوان «شهید قرآن» راه‌اندازی کرده است.

در این پویش یک سری فعالیت‌های قرآنی به مردم معرفی شده است تا در ایران یا در سفر اربعین آن را انجام دهند، مخاطبان برای شرکت در این پویش تا 25 شهریورماه فرصت دارند تا با عکس گرفتن از این فعالیت‌ها و ارسال به نشانی quranbsj_media در پیام‌رسان ایتا، در این پویش شرکت کنند. در پایان به قید قرعه به 72 نفر جایزه سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

از جمله اقداماتی که مخاطبان می‌توانند با گرفتن عکس از آن در این پویش شرکت کنند می‌توان به، تلاوت روزانه حداقل 10 آیه از قرآن، ختم یک جزء قرآن در ایام پیاده‌روی، همراه داشتن قرآن در طول سفر، شرکت در محافل انس با قرآن در طول مسیر، هدیه دادن قرآن جیبی به حاضران یا دوستان و همراهان خود، شرکت در مراسمی که در طول مسیر پیاده‌روی برای محکومیت هتک حرمت قرآن تدارک دیده شده است، تلاوت دسته‌جمعی قرآن، پیاده‌روی همراه با در دست داشتن قرآن کریم، هم‌خوانی قرآن کریم در اتوبوس‌های بین راهی و ... اشاره کرد. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha