پيام استاندار قم به‌مناسبت دهه بصيرت
کد خبر: 4110622
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

پيام استاندار قم به‌مناسبت دهه بصيرت

استاندار قم طی پیامی به‌مناسبت «دهه بصيرت» که يادآور دو حماسه پرشكوه و كم‌نظير در تاريخ پرافتخار انقلاب اسلام است، ياد و خاطره امام راحل و تمامی شهدای انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرينان عرصه حماسه و بيداری را گرامی‌ داشت.

سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، متن پیام سيد‌محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، به‌مناسبت دهه بصيرت به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

«دهه بصيرت» 9 الی 19 دی يادآور دو حماسه پرشكوه و كم‌نظير در تاريخ پرافتخار انقلاب اسلام است. حماسه‌هايی از جنس بصيرت، هوشياری و وحدت و همدلی كه ریشه در اعتقادات، باور قلبی و ایمان كامل ملت مسلمان ایران نسبت به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ولايت دارد. اولين رويداد اين دهه مربوط به يوم‌الله 19 دی است. روزی كه اولين فريادهای ظلم‌ستيزی، آزادی‌خواهی و دفاع از ولايت در برابر هجمه‌های شيطانی طاغوت از شهر مقدس قم طنين انداز شد و به‌عنوان نقطه عطف و سرآغاز قيام‌های بعدی ملت ايران، زمينه را برای پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی فراهم كرد و در مقطع حساس ديگری از تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامی «حماسه بزرگ 9 دی» با حضور پرشور، آگاهانه و وحدت‌آفرين ملت ايران در سال 88 شكل گرفت و اميد دشمنان و بدخواهان نظام را مأيوس ساخت و برگ زرين ديگری را بر افتخارات اين ملت افزود و به دنيا نشان داد كه توطئه‌ها، حوادث و بحران‌های ساختگی دشمنان، نخواهند توانست خللی را در مسير پيشرفت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران ايجاد كنند و ملت انقلابی ایران همواره و در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست و در اين راه تا پای جان ايستاده است. 

ضمن گراميداشت ايام‌الله دهه بصيرت و پاسداشت ياد و خاطره امام راحل و تمامی شهدای انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرينان عرصه حماسه و بيداری، عزت، اقتدار و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام راحل(ره) و فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.  

سيدمحمدتقی شاهچراغی»

انتهای پیام
captcha