قم؛ میزبان هجدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد خبر: 4103490
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

قم؛ میزبان هجدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی

هجدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، امسال نیز با حکم ریاست این دانشگاه مانند سال‌های گذشته در قم برگزار می‌شود.

قرآن و عترتبه گزارش ایکنا از قم، دوره‌های اخیر جشنواره ملی قرآن و عترت و دانشگاه علمی کاربردی کشور در شهر قم برگزار شده است و امسال نیز با حکم ریاست این دانشگاه، این جشنواره مجددا در قم برگزار می‌شود.

براساس حکمی محمدرضا فلاح به سمت دبیر جشنواره هجدهم انتخاب شده است که در این حکم آمده است:

«بر این اساس شایسته است برای تحقق اهداف دانشگاه در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت، تلاش و اهتمام ویژه‌ای در انجام وظایف محوله ذیل داشته باشید:

نخست، فعال‌سازی دبیرخانه جشنواره، ساماندهی کمیته‌ها و جلسات مستمر با عوامل اجرایی.

دوم، ارتقای کمی و کیفی جشنواره با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و اجرایی سایر واحدهای استانی به‌منظور جلب مشارکت حداکثری دانشجویان، کارکنان و مدرسان دانشگاه.

سوم، ثبت‌نام از متقاضیان و همکاری مؤثر با واحدهای استانی دانشگاه جهت تکمیل فرآیندها و نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی جشنواره.

چهارم، تهیه تقویم فعالیت‌های جشنواره و اعلام به واحدهای استانی با محوریت نقش‌آفرینی مراکز آموزش علمی کاربردی.

پنجم، برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره.

ششم، ارزیابی و نظرسنجی از شرکت‌کنندگان و مستندسازی کامل جشنواره (مصور و مکتوب) و ارائه گزارش نهایی جشنواره.

هفتم، ارتباط مؤثر و همکاری نزدیک با دبیرخانه سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان و ارسال به موقع آثار و معرفی نفرات برگزیده.

امید است ضمن انجام هماهنگی امور با مرکز فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه با توکل به الطاف خداوند متعال، در انجام وظایف محوله، موفق و پیروز باشید.»

انتهای پیام
captcha