تقدیر از مسئولان پایگاه بسیج 8 بقعه متبرکه قم
کد خبر: 4102211
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

تقدیر از مسئولان پایگاه بسیج 8 بقعه متبرکه قم

همایش «اقتدار بسیجیان» به‌مناسبت هفته بسیج برگزار و طی آن از مسئولان پایگاه بسیج هشت بقعه و مسجد و همچنین ادارات و نهادهای استان قم تجلیل شد.

تقدیر از مسئولان پایگاه بسیج 8 بقعه متبرکه قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، همایش جهاد تبیین با عنوان اقتدار بسیجیان به مناسبت هفته بسیج به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در سالن همایش‌های آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم و همچنین فرمانده پدافند حضرت معصومه(س) و رئیس سازمان بسیج ادارات استان سخنرانی کردند.

در انتهای همایش هم با حضور مدیران و مسئولان حاضر، از فرماندهان و مسئولان پایگاه بسیج ادارات، نهادها، مساجد و بقاع متبرکه استان قم تجلیل شد.

بر این اساس از ناصر وکیلی، محمد نظری و امیررضا چایرلی از پایگاه بسیج امامزاده جعفر شهید(ع)، مجتبی درودیان از پایگاه بسیج امامزادگان ابراهیم و محمد(ع)، ظاها کاظم‌پور و علیرضا بابایی از پایگاه بسیج امامزاده سیدمعصوم(ع)، سیدمحسن چاوشی از پایگاه بسیج امامزاده موسی مبرقع(ع)، مهدی کلهر از پایگاه بسیج امامزاده سیدعلی(ع)، میثم غفوری از پایگاه بسیج امامزاده علی بن جعفر(ع)، مهدی کریمی‌شهرتی از پایگاه بسیج امامزاده جمال‌الدین(ع) و همچنین علی‌اصغر اشرفی و ابوالفضل بیان از پایگاه بسیج مسجد جامع قم تجلیل شد.

همچنین محمدرضا انصاری از اداره کل ثبت اسناد و املاک، محمدرضا حاجی‌رضا از سازمان جهاد کشاورزی، محمد شعاعی از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، رضا صالحی و محمدرضا کاردان از استانداری و فرمانداری، علی‌اکبر قنبری از اداره کل امور اقتصادی و دارایی، رضا کبیری، احمد مهدی‌پور و مسعود ناصری از حوزه بسیج ادارات استان، مهدی کلانترزاده از شهرداری، علی عسگری از دانشگاه علوم پزشکی، محمدحسین مبینی‌راوندی از صدا و سیمای مرکز قم، محسن باطنی از اداره کل ثبت اسناد و املاک و سردار عبداللهی از شهرداری قم دیگر افرادی بودند که در همایش اقتدار بسیجیان از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha