محکوميت رفتار ساختارشکنانه دشمنان دين و قرآن
کد خبر: 4087308
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

محکوميت رفتار ساختارشکنانه دشمنان دين و قرآن

مديرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم، ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی، گفت: اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم رفتار ساختارشکنانه دشمنان دین و قرآن را محکوم کرده و از اقدامات قانونی نیروی انتظامی برای مواجهه با فتنه یاد شده پشتیبانی و آمادگی خودش برای جانفشانی در راه قرآن کریم را اعلام می‌کند.

قادر امینی، مدیر عامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان قمبه گزارش ایکنا از قم، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم در پی درگذشت مرحومه مهسا امینی و اقدام عده‌ای مزدور فرصت‌طلب به هتاکی و اهانت به قرآن کریم، طی بیانه‌ای، ضمن فراخوانی ملت خداجو به هوشیاری و بصیرت قرآنی، اقدامات هنجارشکنانه دشمنان قسم‌ خورده ایران و اسلام عزیز را محکوم کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«انقلاب اسلامی ایران، «فجری صادق» بود که پس از آن سپیده «جمهوری اسلامی‏» دمید. اینک، ماییم و «انقلاب اسلامی‏»، و «بصیرت انقلابی» و «ضرورت دفاع جانانه از مبانی اسلام ناب».

ماه‌های اخیر جمهوری اسلامی ایران شاهد پیروزی‌های درخشانی در جبهه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و... بوده که راه‌اندازی سامانه‌های پیشرفته پهبادی و موشکی، مقابله با دشمنان در آب‌های ملی و بین‌المللی، عضویت در پیمان شانگهای، همکاری در برگزاری باشکوه‌ترین و بزرگترین رویداد جهانی یعنی راهپیمایی اربعین تنها گوشه‌ای از این موفقیت‌ها است.

در این میان دشمنان کوردل برای سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت انقلاب به ایجاد فتنه‌ها روی آورده اند که به فرموده قرآن از کشتار سخت‌تر است. (اَلفِتنَةُ اَشَدُّ مِنَ القَتل)

یکی از بزرگترین فتنه‌های یاد شده، ایستادگی و مقاومت در برابر حکم الهی «حجاب و عفاف» است که امروزه به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی، بخش‌هایی از جامعه را به خود مشغول کرده است.

حمایت مقامات آمریکایی و اروپایی، خاندان منحوس پهلوی و منافقین جنایتکار، خودفروختگان و قلم به دستان مزودر از آشوب‌ها ، نشان می‌دهد که دشمنان مترصد بستری بودند که بتوانند حقد و کینه دیرینه خودشان نسبت به اسلام و احکام آن را بروز دهند.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم، ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی، رفتار ساختارشکنانه دشمنان دین و قرآن را محکوم کرده و از اقدامات قانونی نیروی انتظامی برای مواجهه با فتنه یاد شده پشتیبانی و آمادگی خودش برای جانفشانی در راه قرآن کریم را اعلام می‌کند.

همچنین در مقابه با هتاکی به ساحت عظیم قرآن کریم، این اقدام شنیع را که موجبات جریحه‌دار شدن احساسات ملت مؤمن ایران اسلامی اعم از هر مذهب و مسلک و ناراحتی انسان‌های آزاده و آزاداندیش سراسر جهان را فراهم آورد و در راستای اعتلای هر چه بیشتر جایگاه رفیع قرآن کریم، از جامعه قرآنیان، مؤسسات قرآنی و جمیع فعالان، محبان و دوستداران این حقیقت مقدس و بی‌بدیل دعوت می‌کند با اشتراک و تولید محتوا به خیل عظیم پویش «جانم فدای قرآن» ملحق شوند.

مؤسسات قرآنی قم از بصیرت ملت همیشه پیروز ایران در اعلام برائت از آشوب‌گران قدردانی نموده و از قوای سه گانه کشور می‌خواهد تا همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده‌اند، در زمینه‌ی توجه و رسیدگی به دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام‌های اساسی‌تری را بردارند و از ساختار شکنان و فریب‌خوردگان می‌خواهد با تمسک به دامن اسلام و قرآن از گرداب فتنه خارج شده و خودشان را نجات دهند. چنانکه پیامبر اعظم(ص) فرمود: اِذَا التَبَسَت عَلَیکُمُ الفِتَنُ، کَقِطَعِ الَّیلِ المُظلِمِ فَعَلَیکُم بِالقُرآنِ ؛ هنگامی که فتنه‌ها، هم چون پاره‌های شب تاریک، شما را در خود پیچید، برشماست که به قرآن تمسک جویید.

والسلام علیکم و رحمه الله

قادر امینی، مدیر عامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان قم»

انتهای پیام
captcha