راهکارهای تعامل مراکز میراث مکتوب شیعه با موزه فاطمی بررسی شد
کد خبر: 4082209
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

راهکارهای تعامل مراکز میراث مکتوب شیعه با موزه فاطمی بررسی شد

نشست بررسی راهکارهای تعامل و همکاری بین محققان مراکز میراث مکتوب شیعه با موزه فاطمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مختاری، مؤسس و مدیر مرکز کتاب‌شناسی شیعه و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق اشکوری، مدیر مرکز ذخایر اسلامی در موزه فاطمی برگزار شد.

نشست بررسی راهکارهای تعامل و همکاری بین محققان مراکز میراث مکتوب شیعه با موزه فاطمیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نشست بررسی راهکارهای تعامل و همکاری بین محققان مراکز میراث مکتوب شیعه با موزه فاطمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مختاری، مؤسس و مدیر مرکز کتاب‌شناسی شیعه و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق اشکوری، مدیر مرکز ذخایر اسلامی در موزه فاطمی برگزار شد.

در این نشست در خصوص گفتمان و چیدمان جدید موزه فاطمی با الگوی محتواگرایی و رویکرد توحیدمحوری تبادل‌نظر صورت گرفت و راهکارهای تعامل و بهره‌مندی محققان مراکز میراث مکتوب از میراث تاریخی و فرهنگی موجود در موزه فاطمی بررسی شد.

همچنین در حاشیه این نشست از موزه فاطمی به‌صورت تخصصی و ویژه بازدید شد که این بازدید با روایت‌گری حجت‌الاسلام مشکاتی، رئیس اداره موزه فاطمی از تالار عترت موزه فاطمی که با ۱۰ گنجینه براساس مبانی و دستاوردهای هجرت تمدن‌ساز کریمه اهل بیت(ع) از مدینه به قم بازچیدمان شده همراه بود.

انتهای پیام
captcha