دوره‌های تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) افتتاح شد + عکس
کد خبر: 4067881
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

دوره‌های تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) افتتاح شد + عکس

مدیر معارف قرآن و عترت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه برای تابستان 1401 بیش از چهار هزار نفر در دوره‌های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: طی ثبت‌نام‌های انجام شده در دوره‌های نونهال، کودک و نوجوان ظرفیت تکمیل شده و در دوره‌های جوان و بزرگسال به‌ویژه دوره‌های معارفی هنوز امکان ثبت‌نام تا هفته آینده وجود دارد.

سیداحمد مشرف، مدیر مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیین افتتاحیه دوره‌های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) ویژه فصل تابستان، عصر روز گذشته 10 تیرماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف، مدیر معارف قرآن و عترت حرم بانوی کرامت در این مراسم با بیان اینکه ما از ۱۷ خردادماه ثبت‌نام دوره‌های تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) را آغاز کردیم و تا ۹ تیر این ثبت‌نام ادامه داشته است، گفت: ثبت‌نام از گروه سنی شش سال به بالا انجام شده است و از 11 تیرماه کلاس‌ها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: طی ثبت‌نام‌های انجام شده در دوره‌های نونهال، کودک و نوجوان ظرفیت تکمیل شده و در دوره‌های جوان و بزرگسال به‌ویژه دوره‌های معارفی هنوز امکان ثبت‌نام تا هفته آینده وجود دارد.

مدیر معارف قرآن و عترت حرم بانوی کرامت افزود: برای تابستان ۱۴۰۱ بیش از چهار هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کرده‌اند که کلاس‌های آنها بخشی در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر بانوی کرامت و بخشی نیز در شعبه شهدای این مرکز واقع در خیابان صفائیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما به‌طور کلی سه حوزه آموزش شامل حفظ، قرائت و معارف قرآن و اهل بیت(ع) داریم، افزود: مهمترین رشته‌های آموزشی عبارت از صحت قرائت، تجوید، صوت و لحن، حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن، حفظ، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه، احکام، عقاید، سبک زندگی اسلامی، تربیت اسلامی، تغذیه و تندرسی در قرآن و روایات است.

یادآور می‌شود، این مراسم با تقدیر از برترین گروه‌های مسابقات قرآنی تسنیم ویژه حافظان کل قرآن کریم و تقدیر از ممتازان طرح تلاوت کریمه همراه بود.

انتهای پیام
captcha