آرامش روحی در شرایط کرونایی با حضور در مسابقات قرآن
کد خبر: 3995000
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
شرکت‌کننده مسابقات قرآن اوقاف قم بیان کرد:

آرامش روحی در شرایط کرونایی با حضور در مسابقات قرآن

شرکت‌کننده مرحله استانی چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم ضمن قدردانی از مسئولان اوقاف جهت برگزاری این دوره از مسابقات در شرایط کرونایی، گفت: از زمان آغاز کرونا، روحیه بسیاری از مردم از جمله من و اطرافیانم ضعیف شده بود و از لحاظ روانی و فکری نیازمند حضور در یک جمع قرآنی بودم و خدا را شاکرم که این امکان برای من در قالب مسابقات قرآن فراهم شد و با حضور در مسابقات آرامش روحی پیدا کردم.

آرامش روحی در شرایط کرونایی با حضور در مسابقات قرآن استان قمفاطمه پورعلیجان، شرکت‌کننده مرحله استانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در رشته دعاخوانی در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به حضور خود برای سومین بار در این رقابت‌ها بیان کرد: حافظ 19 جزء قرآن کریم هستم؛ در واقع رشته اصلی من حفظ و بخش مفاهیم قرآن است، اما امسال برای محک زدن خودم در رشته دعاخوانی شرکت کردم.

وی اظهار کرد: از دوران کودکی به قرائت قرآن کریم و دعا علاقه‌مند بودم و با تلاوت آن آرامش عجیبی پیدا می‌کردم؛ در سال‌های گذشته در رشته‌های حفظ قرآن کریم شرکت می‌کردم، اما امسال آمادگی حضور در رشته حفظ را نداشتم و رشته دعاخوانی را انتخاب کردم.

پورعلیجان با اشاره به اینکه بودن در محضر قرآن کریم برایم لذت‌بخش است، ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند قرآن را یاد بگیرید و به دیگران نیز یاد بدهید؛ من تلاش کردم تا در حد توان خویش در مسیر یادگیری و تدریس قرآن کریم قدم بردارم.

وی کیفیت چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قم را در حد متوسط ارزیابی و تصریح کرد: در محل برگزاری مسابقات تمهیدات ویژه‌ای برای رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی وجود داشت.

پورعلیجان ضمن قدردانی از مسئولان اوقاف جهت برگزاری این دوره از مسابقات در شرایط کرونایی، گفت: از زمان آغاز کرونا، روحیه بسیاری از مردم از جمله من و اطرافیانم ضعیف شده بود و از لحاظ روانی و فکری نیازمند حضور در یک جمع قرآنی بودم و خدا را شاکرم که این امکان برای من در قالب مسابقات قرآن فراهم شد و با حضور در مسابقات آرامش روحی پیدا کردم.

انتهای پیام
captcha