افزایش مهارت صبر و شکیبایی با حفظ قرآن کریم
کد خبر: 3994801
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

افزایش مهارت صبر و شکیبایی با حفظ قرآن کریم

شرکت‌کننده بخش مفاهیم چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قم بیان کرد: حفظ قرآن کریم سبب افزایش صبر و شکیبایی من در هنگام بروز مشکلات در زندگی شخصی‌ام شد در حالیکه پیش از حفظ قرآن، تاب بسیاری از سختی‌ها و مشکلات را نداشتم و زندگی برای من دشوارتر بود.

افزایش مهارت صبر و شکیبایی با حفظ قرآن کریماسماعیلی حافظ کل قرآن کریم و شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در مرحله استانی در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: حفظ قرآن کریم را از سال 90 آغاز کردم و در مدت 6 سال به پایان رساندم و امسال برای اولین بار در رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات اوقاف شرکت کردم.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته در رشته‌های حفظ 20 جزء قرآن کریم حضور داشتم، اظهار کرد: از دوران کودکی عشق به قرآن کریم و اهل بیت(ع) در من به وجود آمد و خانواده‌ام من را در کلاس‌ها و جلسات آموزش قرآن کریم ثبت‌نام کردند و این انگیزه در من افزایش یافت.

اسماعیلی تصریح کرد: بسیاری از نزدیکان و دوستانم حافظ کل قرآن کریم بودند و این از دیگر انگیزه‌های من برای حرکت در مسیر قرآنی بود.

این حافظ کل قرآن کریم بیان کرد: حفظ قرآن کریم سبب افزایش صبر و شکیبایی من در هنگام بروز مشکلات در زندگی شخصی‌ام شد، در حالیکه پیش از حفظ قرآن، تاب بسیاری از سختی‌ها و مشکلات را نداشتم و زندگی برای من دشوارتر بود.

شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قم عنوان کرد: با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کردم و هیچ‌گونه استرس و اضطراب بر من غلبه نکرد، اما من تنها دو روز پیش از آغاز مسابقات قرآن بود که مطلع شدم بخش مفاهیم به صورت شفاهی اجرا می‌شود.

وی ضعف در اطلاع‌رسانی در خصوص افزودن بخش پرسش و پاسخ شفاهی بخش مفاهیم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اگر در این زمینه نیز اطلاع‌رسانی دقیق و منظم انجام می‌شد تمام شرکت‌کنندگان با آمادگی بیشتری در صحنه مسابقات حضور پیدا می‌کردند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha