افزودن آزمون شفاهی مفاهیم قرآن کریم، از نقاط قوت مسابقات اوقاف بود
کد خبر: 3994794
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات اوقاف در مرحله استانی:

افزودن آزمون شفاهی مفاهیم قرآن کریم، از نقاط قوت مسابقات اوقاف بود

شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات اوقاف در مرحله استانی با بیان اینکه افزودن آزمون شفاهی بخش مفاهیم قرآن کریم به مسابقات امسال از نقاط قوت چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم است زیرا آشنایی و انس بیشتر با مفاهیم قرآن کریم از این طریق حاصل می‌شود.

افزودن آزمون شفاهی مفاهیم قرآن کریم، از نقاط قوت مسابقات اوقاف بودمحدثه دانشمند حافظ کل قرآن کریم و شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات اوقاف در مرحله استانی در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: با شرکت در طرح یک ساله حفظ قرآن کریم، حافظ کل قرآن شدم.

وی با اشاره به روند برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشت از نقاط قوت مسابقات است و همین امر سبب شد تا با اطمینان خاطر همراه با فرزندم در مسابقات حضور پیدا کنم.

دانشمند اطلاع‌رسانی ضعیفِ زمان، مکان و نحوه برگزاری مسابقات قرآن مرحله استانی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: از 16 سالگی در دوره‌های مختلف مسابقات قرآن کریم شرکت کردم و امسال نیز در این رقابت‌ها برای مرور و یادآوری جزء‌های مختلف قرآن کریم ثبت نام کردم.

وی تصریح کرد:  افزودن آزمون شفاهی بخش مفاهیم قرآن کریم به مسابقات امسال از نقاط قوت چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم است، زیرا آشنایی و انس بیشتر با مفاهیم قرآن کریم از این طریق حاصل می‌شود.

این حافظ کل قرآن کریم با اشاره به اینکه هنگام آزمون شفاهی مفاهیم اضطراب نداشتم، افزود: با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کردم و از طرفی یکی از انگیزه‌های من برای حضور در مسابقات امسال، یادآوری و مرور حفظیات گذشته بود و به دنبال کسب رتبه و امتیاز نبودم.

دانشمند با بیان اینکه حفظ قرآن کریم بهانه‌ای برای انس بیشتر با قرآن است، بیان کرد: درک معانی و مفاهیم قرآن کریم و عمل به آن از اهداف و انگیزه اصلی من برای ادامه مسیر حفظ قرآن کریم شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha