نیم نگاهی به نشریات علمی ـ پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب
کد خبر: 3543659
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

نیم نگاهی به نشریات علمی ـ پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب

گروه دانشگاه: دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات شش نشریه‌ خود را به معرض دید گذاشته است.

سیدحسین چاووشی، مسئول غرفه نشریات دانشگاه ادیان و مذاهب در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: نشریه هفت آسمان از قدیمی‌ترین نشریات علمی ـ تخصصی این دانشگاه است که از سال 77 تا کنون به زیور طبع آراسته می‌شود که شماره اخیرش هم 66-65 است که در نمایشگاه معرفی شده است.
وی با اشاره به دیگر فصلنامه این غرفه اظهار کرد: نشریه پژوهشنامه امامیه، شیعه پژوهشی 1 تا 4 و پژوهش‌های ادیانی از دیگر دو فصلنامه این دانشگاه است که می‌توان به آن اشاره کرد.
چاووشی با اشاره به اینکه فصلنامه‌های فوق علمی ـ تخصصی هستند، اضافه کرد: نشریه پژوهشنامه مذاهب اسلامی و RELIGIOUS INQUIRIES هر دو رتبه علمی ـ پژوهشی دارد که علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ارسال مقالات می‌توانند به پایگاه اینترنتی این دانشگاه به نشانی http://urd.ac.ir بخش پژوهشکده مراجعه کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که بازه زمانی تأیید مقاله چه اندازه به طول می‌انجامد، گفت: در صورتی که نویسنده شرایط نگارش مقاله را به طور احسن انجام داده باشد و همچنین چکیده انگلیسی را نیز نگارش کرده باشد، پس از تشکیل جلسه هیئت داوران، در بازه زمانی حدود دو ماه روند چاپ و تأیید مقاله انجام می‌‌گیرد.
مسئول غرفه نشریات دانشگاه ادیان و مذاهب در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تصریح کرد. تمام مجلات به جز هفت آسمان به صورت مجازی از طریق سامانه دانشگاه و سامانه نشریات به علاقه‌مندان عرضه می‌شود به گونه‌ای که مخاطبان می‌توانند فایل پی دی اف آن را به سهولت دریافت کنند.
یادآور می‌شود، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از 14 تا 21 آبان‌ماه از ساعت 8:30 صبح تا 20:30 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای عمومی علاقه‌مندان است.
captcha